اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

احیا و نوسازی محله اسلام آباد بندرعباس وارد فاز عملیاتی شد

فرماندار شهرستان بندرعباس از احیا و نوسازی بافت فرسوده محله اسلام آباد خبر داد.

احیا و نوسازی محله اسلام آباد بندرعباس وارد فاز عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مرودی فرماندار بندرعباس ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهر بندرعباس تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار هرمزگان بر احیای بافت‌های فرسوده در محلات شهر بندرعباس، بهسازی و نوسازی محله اسلام آباد وارد فاز عملیاتی شد.

  وی با اشاره به اینکه در ستاد بازآفرینی شهری باید از تجربیات و مدل های موفق موجود در کشور الگو گرفت افزود: در صورتی که طرح های میان مدت و دراز مدت کارشناسی و نوآورانه طراحی و ارائه گردد، می توان از اعتبارات شهرستان، استان و حتی ملی جهت اجرا بهره برد. 

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس ادامه داد:  لازمه ی این مهم حضور مردم و اقناع سازی آنان در جهت احیاء بافت قدیم می باشد.

فرماندار شهرستان بندرعباس ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی شهرستان در جهت تسریع در روند احیا و نوسازی محله اسلام آباد گفت: اگر در محلات قدیمی   زیر ساخت های لازم فراهم شود بخش خصوصی از حضور و سرمایه گذاری در این محلات استقبال می کند.

مرودی در پایان ضمن تاکید  بر طراحی کارشناسی و فنی گفت: لازم است اجرای طرح های بازآفرینی شهری با هماهنگی کامل نهادهای متولی ودستگاه های اجرایی انجام شود تا شاهد دوباره کاری واتلاف زمان و سرمایه نباشیم.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول