اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مه غلیظ صبحگاهی و کاهش دید، شمال اصفهان را فرا گرفت/ وقوع ۴۳ تصادف در شبانه روز گذشته

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از وقوع مه غلیظ صبحگاهی در منطقه شمال اصفهان و برخی از شهرستان‌های شمالی استان و کاهش شدید دید رانندگان در ساعات اولیه صبح امروز خبر داد.

مه غلیظ صبحگاهی و کاهش دید، شمال اصفهان را فرا گرفت/ وقوع ۴۳ تصادف در شبانه روز گذشته

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ساعات اولیه صبح امروز شاهد مه غلیظ صبحگاهی در منطقه شمال اصفهان و برخی از شهرستانی‌های شمالی استان بودیم که این موضوع کاهش شدید دید رانندگان را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه تصادف زنجیره‌ای در پی وقوع مه صبحگاهی امروز نداشتیم، افزود: توصیه ما به رانندگان این است که در زمان وقوع مه ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

محمدی با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله طولی و توجه کامل به جلو حین رانندگی گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از اینکه بخواهند سفر درون شهری داشته باشند، حتما از ایمن بودن و سلامت خودروی خود مطمئن شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم با توجه به دید نامناسب در زمان وقوع مه غلیظ صبحگاهی  نسبت به روشن کردن فلاشر، چراغ‌های مه‌شکن و نور پایین اقدام کرده و از خطوط و جداول رنگ آمیزی شده به عنوان ابزار کمکی جهت مسیریابی استفاده و حتما در منتهی الیه سمت راست خود رانندگی کنند.

وی از وقوع یک تصادف فوتی و  ۴۳ تصادف خسارتی طی شبانه روز گذشته در استان اصفهان خبر داد و گفت: ۳۲ تصادف در شهر اصفهان و مابقی در سایر شهرستان‌ها رخ داده و عمده علت این تصادفات نیز عدم توجه به جلو بوده است.

یک فوتی و ۳ مجروح در تصادف پژو ۲٠۶ با سمند

محمدی با اشاره به وقوع تصادف عنوان کرد: کارشناسان پلیس راهور شهرستان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱٠ مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در خیابان آتشگاه مقابل گلخانه ناردین مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ از جلو به عقب با یک دستگاه خودروی سواری سمند برخورد کرده که در این حادثه زن ۶۵ ساله سرنشین خودروی پژو ۲۰۶ به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

وی اضافه کرد: همچنین راننده خودروی پژو ۲۰۶ و ۲ سرنشین خودروی سمند نیز در این حادثه به شدت مصدوم شده و راهی بیمارستان شدند.

محمدی در خصوص علت وقوع حادثه گفت: کارشناسان پلیس راهور پس از بررسی دقیق تصادف صورت گرفته راننده خودرو پژو ۲۰۶ را به علت تخطی از سرعت مطمئنه مقصر تشخیص دادند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول