اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طی 24 ساعت گذشته ثبت شد: 62 تصادف خسارتی در محورهای مواصلاتی اصفهان/ 8 مجروح و 2 کشته در تصادفات استان

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶۲ فقره تصادف خسارتی ثبت شد، گفت: محورهای نجف‌آباد و دامنه پر تصادف‌ترین محورهای استان بودند و عمده علت تصادفات نیز عدم توجه به جلو از سوی رانندگان تشخیص داده شد.

طی 24 ساعت گذشته ثبت شد: 62 تصادف خسارتی در محورهای مواصلاتی اصفهان/ 8 مجروح و 2 کشته در تصادفات استان

 اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: برابر اعلام پاسگاه‌های پلیس راه استان اصفهان از صبح امروز محورهای سمیرم، گلپایگان، اردستان، نطنز، کنار گذر غرب و نجف آباد با بارش پراکنده برف همراه هستند که این موضوع در برخی موارد باعث کاهش دید افقی رانندگان شده است.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان در شرایط بارندگی و برفی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، افزود: رانندگان باید پیش از سفر از وضعیت راه‌ها با شماره گیری تلفن ۱۴۱ اداره راهداری اطلاع پیدا کنند و حتماً زنجیر چرخ را همراه خود داشته باشند.

زارع گفت: رانندگان قبل از تردد در جاده‌های استان از سالم بودن سیستم گرمایشی، برف پاک کن‌ها و چراغ‌های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سایر محورهای استان اصفهان از صبح امروز با بارش باران همراه هستند، بیان کرد: با توجه به لغزنده بودن اکثر راه‌های برون‌شهری از رانندگان می خواهیم سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند و فاصله طولی با خودروی جلویی را رعایت کنند.

 جان باختن ۲ نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر در محور شاهین‌شهر

 

وی با اشاره به حوادث ترافیکی شب گذشته عنوان کرد: مأموران پلیس راه استان اصفهان ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته در پی اعلام واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور شاهین‌شهر بلافاصله در محل حاضر شدند.

 

زارع با بیان اینکه در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو در دم جان باخته و راننده خودرو نیز مجروح و روانه بیمارستان شد، گفت: علت وقوع این حادثه بنا بر تشخیص کارشناسان این پلیس عدم توجه از سوی راننده خودروی پژو ۴۰۵ اعلام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شب گذشته نیز در همان نقطه مجدداً شاهد وقوع حادثه‌ای دیگر بودیم که پس از حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک عابر پیاده برخورد کرده این تصادف منجر به فوت عابر پیاده و مجروح شدن راننده خودرو شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان پس از بررسی دقیق خود عدم توانایی راننده خودروی سواری پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز اعلام کردند.

زارع بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۶ فقره تصادف جرحی در محورهای برونشهری استان رخ داده که ۸ نفر در این تصادفات مجروح شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶۲ فقره تصادف خسارتی ثبت شد، خاطرنشان کرد: محور نجف‌آباد و دامنه پر تصادف‌ترین محورهای استان بودند و عمده علت تصادفات نیز عدم توجه به جلو از سوی رانندگان تشخیص داده  شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول