اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیکر مطهر هفت شهید گمنام در کرمانشاه تشییع شد

کرمانشاهیان شهیدپرور در یکی از روزهای سرد دی ماه گرمترین استقبال را از پیکر مطهر هفت قهرمان جبهه و جنگ کردند و به گرمی آنان را در آغوش گرفتند تا بار دیگر عشق و دلدادگی خود را به شهدا و آرمان‌های والای آنان به اثبات برسانند و ثابت کنند همچنان رهرو مکتب آنان هستند.

پیکر مطهر هفت شهید گمنام در کرمانشاه تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، امروز سه‌شنبه همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۴۰۰ شهید گمنام در سراسر کشور تشییع شد. از این تعداد سهم مردم خون‌گرم کرمانشاه هفت شهید گرانقدر بود.

آیین معنوی تشییع این هفت پیکر مطهر از ساعت ۱۱ صبح از مسجد بروجردی به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه در میان خیل جمعیت عاشقان به امامت و ولایت و دوستداران شهید و شهادت برگزار شد و کرمانشاهیان در سوگ حضرت زهرا (س) و شهدای گمنام اشک ریختند.

همچنین امروز در حاشیه این آیین معنوی؛ کاروان خودرویی منقش به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح شهر کرمانشاه به راه افتاد.

سردار« بهروز خوشبخت»؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این مراسم از تدفین پیکر ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۲۴ ساله در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: پیکر این ۲ شهید گرانقدر نیز که در عملیات کربلا ۶ در منطقه عملیاتی سومار تفحص شده که پیکر شهید ۲۴ ساله پس اقامه نماز جمعه شهر اسلام آبادغرب تشییع و در تیپ زرهی لشکر ۸۱ ارتش جمهوری اسلامی این شهر تدفین می شود.

وی مراسم تدفین آخرین شهید گمنام ۲۰ ساله را روز شنبه هفته آینده راس ساعت ۱۰ صبح در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول