اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر والیبال|پایان شیرین نیم‌فصل برای گیتی‌پسند

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل فولاد سیرجان به برتری دست یافت.

لیگ برتر والیبال|پایان شیرین نیم‌فصل برای گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های والیبال گیتی‌پسند اصفهان و فولاد سیرجان در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز (یکشنبه چهارم دی ماه) در سالن شهدای مخابرات به مصاف یکدیگر رفتند‌ که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ گیتی‌پسند خاتمه یافت.

بازی را گیتی‌پسندی‌ها بهتر آغاز کردند و ست نخست را با حساب ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان رساندند؛ در ست دوم اما نماینده سیرجان به خوبی به بازی برگشت و نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۵ برنده این ست شد تا بازی به تساوی کشیده شود. 
در ست سوم فولادی‌ها بازی خوب خود را ادامه دادند و با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ گیتی‌پسند را شکست دادند تا در مجموع ۲ بر یک پیش افتاده و در آستانه پیروزی قرار بگیرند.

در ست چهارم اما شاگردان سعید عقیلی به بازی برگشتند و با پیروزی ۲۵ بر ۱۶ برابر فولاد سیرجان، سرنوشت بازی را به ست پنجم کشاندند.

در ست پنجم بازیکنان میزبان به شکل قابل توجهی عملکرد بهتری حریف سیرجانی داشتند و در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ فاتح ست پنجم شده و در مجموع ۳ بر ۲ فولاد را شکست دادند.
 
محمد بربست، نیما نظرپور، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، ادریس دانشور، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، شایان اژدر و شادمهر کمانی شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند بودند.

فاضل پژوهان، اشکان حقدوست، فرهاد قائمی، محمد رضی‌پور، فرزاد یگانه، احمدرضا شهسواری، مهدی بیاتی، آرمان رحمانی، مجتبی قلی‌زاده، امین خواجه، سلیم چپرلی، مهدی مرندی، متین جعفری و عارف مرادی شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان بودند.

حسین پورکاشیان به عنوان ناظر فنی، امیر صداقت به عنوان ناظر داوری، داود نافعی به عنوان داور اول و مجتبی بیداریان به عنوان داور دوم در این دیدار حضور داشتند.

حواشی:

*این دیدار با نظر شورای تامین اصفهان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. 
*حضور مهدی مرندی و فرهاد قائمی بازیکنان فصل گذشته سپاهان در تیم فولاد سیرجان از نکات جالب این دیدار بود.

*در ست اول تیم فولاد سیرجان و در ست دوم گیتی‌پسندی‌ها دو وقت استراحت را درخواست کردند.

*در ست پنجم مسابقه بازی به اوج حساسیت خود رسید و کسب هر امتیاز برای گیتی‌پسند با تشویق شدید افراد حاضر در سالن همراه بود.

*عارف مرادی بازیکن تیم فولاد در اوایل ست پنجم با مصدومیتی شدید مواجه و از زمین بازی خارج شد.

*این دیدار تقابل تیم‌های رده چهارم و نهم جدول رده‌بندی بود که در نهایت گیتی‌پسند مهمان بالای جدولی خود را با شکست بدرقه کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول