اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برد خانگی گیتی‌پسند در دیداری جنجالی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر مقابل نماینده سیرجان به پیروزی رسید.

برد خانگی گیتی‌پسند در دیداری جنجالی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ایران با پیروزی گیتی پسند اصفهان مقابل گهرزمین سیرجان پیگیری شد، در این دیدار که در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد، شاگردان محمد کشاورز با نتیجه ۸ بر۴ از سد نماینده سیرجان گذشتند.

سپهر محمدی، علیرضا وفایی، علی‌اصغر حسن‌زاده، علی مروتی، ابوالقاسم عروجی، مسعود یوسف، میثم خیام، فرهاد توکلی، بهزاد رسولی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی‌و حسین خدامی بازیکنان گیتی‌پسند در این دیدار بودند.

شاگردان محمد‌ کشاورز که پیش از شروع این دیدار با کسب ۱۶ امتیاز از ۷ مسابقه در رده سوم جدول حضور داشتند، برای رسیدن به صدر‌جدول بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل دست یافتند.

در ادامه بازیکنان گهر‌زمین بازی را به تساوی کشاندند اما باز هم این سفیدپوشان اصفهانی بودند که ابتکار عمل را به دست گرفته و گل دوم را وارد دروازه مهمان کردند.

به نظر می‌رسید که نیمه نخست این بازی با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، اما نماینده سیرجان در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را به ثمر رساند تا بازنده به رختکن نرود.

نیمه دوم را بازیکنان گیتی‌پسند بهتر آغاز کردند و به گل رسیدند،  اشتباه بازیکنان مهمان اصفهانی‌ها را به گل سوم رساند.در ادامه گیتی‌پسندی‌ها دو بار دیگر توپ را به تور دروازه گهر چسباندند تا اختلاف به سه گل برسد.

بازیکنان گهر که نمی‌خواستند به راحتی بازنده این دیدار لقب بگیرند با به ثمر رساندن دو گل دیگر اختلاف را کاهش دادند،  این دوئل جذاب بین بازیکنان دو تیم ادامه داشت و این بار گیتی‌پسند بود که به گل ششم رسید.پس از این که بازی دقایقی به جنجال کشیده شد، اصفهانی‌ها دو بار دیگر دروازه حریف را گشودند و بازی با نتیجه ۸ بر ۴ خاتمه یافت.

گل‌ها:
گیتی‌پسند: علی مروتی(۳)،گل‌به‌خودی، مسعود یوسف، میثم خیام، فرهاد توکلی، علی‌اصغر حسن‌زاده
گهرزمین: پوریا گلشنی، ابوالفضل حسینی(۲)، مجید خزایی

حواشی: 

-دو تیم پیش از آغاز فصل در دیداری دوستانه به میزبانی گیتی‌پسند به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود نماینده اصفهان خاتمه یافت.

-حدود ۵۰۰ نفر تماشاگر در سالن مسابقه حضور داشتند و با تشویق‌های خود نماینده اصفهان را مورد حمایت قرار دادند.این در حالی است که باشگاه گیتی‌پسند تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرده بود.

- بازیکنان گیتی‌پسند با لباس‌های یکدست سفید و بازیکنان گهرزمین سیرجان با لباس‌های یکدست زردرنگ در زمین مسابقه حضور یافتند.

- در دقایقی از بازی به دلیل اعتراضات شدید دو تیم به تصمیمات داوری، درگیری هایی بین اعضای دو تیم شکل گرفت.

- بازیکنان گهر‌زمین در دقایق پایانی تصمیم به ترک زمین مسابقه گرفتند و جنجال عجیبی برپا شد که با اخراج اعضای کادرفنی گهر توسط داور، بازی از سر گرفته شد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول