اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کنند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: نقش راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای مهم است و راهداران بنا به رسالت و تعهد کاری خود در تحقق این امر بسیار مؤثر هستند.

راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احسان منصورکیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان عصر امروز در تجلیل از خدمات ارزنده راهداران اظهار کرد: فعالیت و تلاش شبانه‌روزی قشر خدوم راهداری بر اساس یک باور اعتقادی و قلبی و در راستای خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و تأمین امینت آن‌هاست. این عزیزان هر شرایط سختی را در طول راه‌ها، گردنه‌ها و مناطق صعب‌العبور به جان می‌خرند و جز عشق به مردم چیز دیگری آنها را مکلف به این کار نمی‌کند.

منصورکیایی تصریح کرد: راهداران بدانند شغلی که امروز عهده‌دار آن هستند، یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین شغل‌های جامعه است که با وجود حقوق و مزایای ناچیز، سخت و پرزحمت است و انجام آن تعریفی جز عبادت الهی ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان یادآور شد: راهداران تلاشگر در کنار سایر ادارات و نهادهای امداد جاده‌ای، اورژانس، پلیس راه، هلال‌احمر، مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در راه‌های مواصلاتی تلاش و کوشش می‌کنند تا مردم عزیزمان را از گرفتار شدن در راه‌ها نجات داده و سفری سالم و ایمن را برای آنها رقم بزنند و به یقین همه آحاد جامعه قدردان زحمات شما عزیزان هستند.

وی فعالیت‌های دلسوزانه راهداران در سرمای سخت زمستان و گرمای سوزان تابستان برای ایجاد آرامش و آسایش رانندگان و مسافران در جاده‌ها را قابل‌تقدیر دانست و گفت: نقش راهداران در کاهش سوانح جاده‌ای مهم است و راهداران بنا به رسالت و تعهد کاری خود در تحقق این امر بسیار مؤثر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خواستار رقابت سازنده راهداران در بخش‌های مختلف با یکدیگر شد و خاطرنشان کرد: راهداران همیشه در صف اول خدمت به ملت ایران بوده‌اند و این‌جانب به نمایندگی از مجموعه بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از زحمات این افراد تشکر می‌کنم و خدمت‌رسانی این عزیزان را ارج می‌نهم.

در این مراسم، از فعالان عرصه حمل‌ونقل و راهداری استان سمنان با اهدای لوح یادبود و تندیس تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول