اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

تیم فوتبالی با 45 قهرمانی/ بازیکنی که در یک مسابقه 11 گل زد!

باشگاه موعود زنجان یکی از باشگاه‌های فوتبال استان است که دارای 12 سال سابقه فعالیت است، این باشگاه‌ در سال‌های گذشته موفق به کسب 46 قهرمانی شده است که این تعداد قهرمانی رکوردی در کشور و استان است.

تیم فوتبالی با 45 قهرمانی/ بازیکنی که در یک مسابقه 11 گل زد!

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، باشگاه موعود زنجان یکی از باشگاه‌های فوتبال استان است که دارای 12 سال سابقه فعالیت است، این باشگاه‌ در سال‌های گذشته موفق به کسب 46 قهرمانی شده است که این تعداد قهرمانی رکوردی در کشور و استان است.

حتی در ایام کرونا نیز باشگاه فعال بوده و با مسابقات برگزار شده در این دوران موفق به کسب قهرمانی در همه رده‌ها شده است، این روزها این تیم با تلاش مربیان و بازیکنان تیم فوتبال موعود در حال حاضر این تیم در لیگ برتر حضور دارد و در آخرین رقابت خود در زیر 18 سال 2 بر یک تیم تراکتور تبریز را شکست داد.

بازرگان، مدیر عامل باشگاه موعود زنجان با اشاره به اینکه باشگاه موعود با هدف شناسایی استعدادهای برتر فوتبالی در مدت فعالیت خود اقدامات قابل توجهی انجام داده است و یکی از بهترین باشگاه‌های استان است، افزود: چند تن از بازیکنانی که توسط همین تیم شناسایی و پرورش داده شدند در لیگ برتر مشغول هستند.

مدیر عامل باشگاه موعود زنجان با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌های بسیار امروز این باشگاه با مشکل مالی مواجه است، اضافه کرد: متاسفانه یک نقطه ضعفی که در فوتبال استان وجود دارد این است که کسی به رده بزرگسال توجهی ندارد.

وی افزود: روال حمایت از بازیکنان و تیم‎‌های فوتبال این است که خانواده و حتی باشگاه تا سن 18 سال حمایت می‌کنند، ولی پس از آن حمایتی وجود ندارد و همین باعث رهاشدگی فوتبال می‌شود.

مدیر عامل باشگاه موعود زنجان با بیان اینکه ما بازیکنان با استعداد بسیاری داریم اما وقتی به سن هجده سالگی می‌رسند به یکباره رها می‌شوند و چون حمایتی نیست در واقع تمام تلاش‌ها به باد می‌رود، گفت: ما نتایجی مانند 12، 14 و 16 بر صفر هم کسب کرده‌ایم و بازیکنی داریم که در یک بازی رسمی موفق به زدن 11 گل شده است.

وی با اشاره به اینکه باشگاه موعود برای پرورش این بازیکنان ریالی از کمک های دولتی و یا اسپانسری دریافت نکرده است، اضافه کرد: گاها حتی برای پیشبرد بهتر امور متولیان امر ماشین خودشان را فروخته‌اند، ما برای یک سفر به یکی از استان‌های شمالی برای یک مسابقه باید حدود 17 میلیون تومان هزینه کنیم و این از عهده باشگاه خارج است.

بازرگان با بیان اینکه امروز باشگاه موعود با مشکل مالی مواجه شده و حتی زمین برای تمرین ندارد، افزود: جالب اینجاست که شهر زنجان زمین تمرین زیادی دارد، اما حتی یک ساعت هم برای این باشگاه در نظر گرفته نشده است، البته باید این راهم اضافه کنم که هزینه یک ساعت اجاره زمین به حدی بالاست که باشگاه از پس هزینه‌های آن برنمی‌آید.

با تیم‌هایی که منتخب ایران هستند بازی می‌کنیم

وی با بیان اینکه مسوولان برای رده سنی یعنی بالای 18 سال فکری بیاندیشند، افزود: گاها با جابه جایی هزار بازیکن به یک نفر می‌رسیم، اما متاسفانه در وسط راه رها می‌شود و تمامی زحمات صفر می‌شود.

مدیر عامل باشگاه موعود زنجان با اشاره به اینکه امروز باشگاه موعود در لیگ برتر کشوری در رده خوبی قرار دارد، افزود: در گروه سختی قرار داریم و در مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که گویی منتخب ایران هستند و دارای توان مالی و امکاناتی خوبی هستند.

بازرگان با درخواست از متولیان امر برای حمایت بیشتر از تیم‌های بالای 18 سال گفت: این رده سنی در واقع اوج شکوفایی یک بازیکن است، پس باید توجه بیشتری نسبت به وی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه زنجان استعدادهای بسیاری در حوزه فوتبال دارد، گفت: نباید این استعدادها را دست کم بگیریم.

تیم موعود با دستان خالی در مقابل تیم‌های متمول بازی می‌کند

سر مربی تیم موعود زنجان نیز در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه برخی از تیم‌ها مثل تراکتورسازی زمین اختصاصی دارند، گفت: متاسفانه ما در زنجان بدون امکانات و با دستان خالی در مقابل تیم‌های متمول و دارای امکانات بازی می‌کنیم.

داودی با بیان اینکه حمایتی از طرف دولت و یا حامیان مالی برای تیم موعود وجود ندارد، افزود: متاسفانه این عدم حمایت موجب هدر رفت سال‌ها تلاش برای تربیت یک بازیکن می‌شود.

سر مربی تیم موعود زنجان با اشاره به اینکه فوتبال یک ورزش پرطرفدار است و در کل جهان سرمایه‌گذاری زیادی برای آن می‌شود، اضافه کرد: متاسفانه در زنجان هیچ حمایتی وجود ندارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول