اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زد و خورد در فوتبال زنجان/ بلباسی: فردا کمیته انضباطی تشکیل می‌شود

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان گفت: در پی اتفاقات رخ داده در دیدار بین دو تیم فوتبال در استان زنجان کمیته انضباطی تشکیل می‌شود.

زد و خورد در فوتبال زنجان/ بلباسی: فردا کمیته انضباطی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در پی اتفاقات رخ داده در بین دو تیم فوتبال در استان زنجان و درگیری رخ داده رئیس هیات فوتبال استان زنجان از تشکیل کمیته انضباطی خبر داد.

نادر بلباسی رئیس هیأت فوتبال استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: آنطوری که سوال کردم از دوستانی که در خرمدره بودند، پس از گل باشگاه شهباز یک سری اتفاقات افتاده و آنطور که گفته می‌شود، تماشاگران به زمین بازی آمده‌اند، ولی این گزارشات باید از طریق داوری و کمیته انضباطی باشد.

وی با اشاره به اینکه کمیته انضباطی این بازی روز دوشنبه برگزار می‌شود، اضافه کرد: در کمیته انضباطی نظر ناظر و گزارش داوری مطرح می‌شود، اما آنچه مسلم است با عدالت رای داده خواهد شد، چون ملاک ما عدالت است.

بلباسی با اشاره به اینکه ملاک برای ما گزارش داوری و ناظر بازی و در نهایت تصمیم کمیته داوری است چون در بازی حضور نداشتیم، افزود: کمیته انضباطی مستقل است و افرادی هستند که تجربه کاری دارند و مطمئنا طبق قانون و آئین نامه‌های کمیته انضباطی رای خواهند داد.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان گفت: ولی در هر صورت کاری که اتفاق افتاده درست نبوده و مورد تایید ما هم نیست.

انتهای پیام/73005

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول