اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تعیین ۵۳ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به عنوان سهمیه خراسان‌شمالی در بهسازی ناوگان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی گفت: سهمیه خراسان شمالی برای بهسازی ناوگان مسافری، ۵۳ دستگاه شامل ۱۳ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه مینی بوس می‌باشد.

تعیین ۵۳ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به عنوان سهمیه خراسان‌شمالی در بهسازی ناوگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت‌وگو‌ با رسانه‌ها اظهارکرد: سهمیه خراسان شمالی برای بهسازی ناوگان مسافری، ۵۳ دستگاه شامل ۱۳ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه مینی بوس است.

وی گفت: تسهیلات بهسازی برای ناوگان اتوبوس ۷۰۰ میلیون تومان و برای ناوگان مینی بوس ۲۰۰ میلیون تومان است که براساس اولویت بندی (سال ساخت، مسیرفعالیت و...) پرداخت می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی افزود: برای ناوگان باری از سال ۹۷ به ازای اسقاط یک دستگاه ناوگان اجازه وارد کردن یک دستگاه ناوگان خارجی زیر ۳ سال داده شد اما تسهیلاتی اختصاص نیافت.

مشتری تصریح کرد: بر اساس اعتبارات و برنامه‌های ابلاغی در سال جاری ۶ نقطه پرتصادف و ۴ نقطه دارای تصادف در دست رفع است که تاکنون ۴ نقطه انجام شده است و مابقی تا پایان سال رفع می شود.

وی ادامه داد: طی ۸ ماه امسال ۱۰ سامانه ثبت تخلف، ۱۳ هزار و ۳۰۰ عدد تابلو علائم عمودی و افقی، ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، حدود یک کیلومتر نیوجرسی نصب و راه اندازی و یک هزار و ۱۵۰ کیلومتر راه خط کشی شده همچنین دو دستگاه دوربین نظارت تصویری درحال نصب است.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول