اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشکیل ۷ کارگروه تخصصی بسیج اقشار برای رفع مشکلات مازندران

مسؤول بسیج اقشار سپاه کربلا از تشکیل ۷ کارگروه تخصصی متشکل از اقتصادی و زیربنایی، فرهنگی اجتماعی، تعلیم و تربیت و حوزه زنان خبر داد و گفت: نظام مسائل استان دراین کارگروه‌ها شناسایی و راهکار رفع مسائل به صورت تخصصی ارائه می‌شود.

تشکیل ۷ کارگروه تخصصی بسیج اقشار برای رفع مشکلات مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شهرام نوری در حاشیه دیدار با مدیران سازمان‌های اقشاری سپاه کربلا، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: مجموع اقشار مختلف بسیج در راستای  پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمانی کمک کار مجموعه‌ها و سازمان‌های اجرایی و دولتی هستند.

مسؤول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با بیان اینکه نوع برنامه‌هایی که برای بسیج اقشاری طراحی شده کمک به انجام بهتر سازمان‌های مرتبط در ماموریت‌های محوله است، افزود: برای نمونه در بسیج جامعه کشاورزی  برنامه «همراه با کشاورز» کمک به جهاد کشاورزی در ترویج فرهنگ کشت و تولید کمک می کند و یا در صنعت و معدن مباحث تخصصی تولید و احصای مشکلات و مسائل مطرح می‌شود.

نوری در ادامه به سازمان‌های  اقشاری دیگر سپاه مثل بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی و جامعه زنان هم اشاره کرد و یادآور شد: سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی  وظیفه تربیت قشر نوجوان و جوان  و کادرسازی نیرو‌های انقلاب را برعهده دارد.

 مسؤول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سازمان‌های قشری در تلاش هستند تا گام‌های مثبتی در راستای رفع مسائل مردم بردارند، خاطرنشان کرد:ستاد تخصصی بسیج اقشار با سازماندهی نخبگان از قشر‌های مختلف مجمع استانی با کارگروه‌های تخصصی را تشکیل داد.

نوری از تشکیل ۷ کارگروه تخصصی متشکل از اقتصادی و زیربنایی، فرهنگی اجتماعی، تعلیم و تربیت و حوزه زنان خبر داد و گفت: نظام مسائل استان دراین کارگروه‌ها شناسایی و راهکار رفع مسائل به صورت تخصصی ارائه می‌شود.

به گفته مسؤول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا در هفته بسیج  همایش مسؤولان دستگاه‌ها و معاونان استانداری باحضور نماینده، ولی فقیه در خصوص  مدل مطالبه‌گری برگزار می شود و در این همایش مباحث تخصصی مطرح و مسؤولان مربوطه پاسخگو خواهند بود.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول