اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

هدف اصلی دشمن در فتنه اخیر مقابله با معنویت و اسلام بوده است

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمن در این فتنه اخیر مقابله با اسلام ناب محمدی است، گفت: پیاده نظام داخلی در اغتشاشات اخیر همنوا با دشمن شده است.

هدف اصلی دشمن در فتنه اخیر مقابله با معنویت و اسلام بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، همایش طلایه داران جهاد تبیین  به همت سازمان بسیج طلاب استان مازندران و با نواختن زنگ ۴۳ سالگی بسیج امروز با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام جعفر رعایتی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در حوزه علمیه اباصالح المهدی (عج) سفیران هدایت شهرستان ساری برگزار شد.  

سردار مسلمی در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج،با اشاره به فتنه‌های اخیر، گفت: دشمن برنامه‌ریزی های گسترده‌ای در موضوعات مختلف علیه نظام برنامه‌ریزی کرده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه فتنه جدید با فتنه‌های سال‌های گذشته بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است با حمایت از اغتشاشگران آرامش و امنیت را برهم بزند اما موفق نمی شود.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمن در این فتنه اخیر مقابله با اسلام ناب محمدی است، افزود: دشمن با اسلام‌های آمریکایی و انگلیسی کاری ندارد  اما با اسلام ناب محمدی که همان مقابله با استکبار جهانی است، کار دارد.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه برخی پیاده نظام داخلی در این اغتشاشات اخیر، همنوا با اهداف دشمن شدند، اضافه کرد: پیاده نظام دشمن به صراحت گفتند که در مقابل اغتشاشگران باید تسلیم شد.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن از جنگ ترکیبی در تلاش برای ضربه زدن به اسلام و امنیت ایران است، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین مهم ترین سلاح در جنگ شناختی دشمن است.

*ولایت‌پذیری راه عبور از فتنه‌های آخرالزمانی است

حجت الاسلام جعفر رعایتی نیز در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به اینکه هیاهوی دشمن علیه ایران بخاطر اقتدار روز افزون نظام است،گفت: قرآن راه ولایتمداری را به ما نشان می دهد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به آیات قران خاطرنشان کرد: وعده خدا حتمی است و کسی که در مقابل دشمن ایستاد و همراه ولایت بود، نصرت خدای متعال شامل حال او می شود.

رعایتی در ادامه به نقشه‌های دشمن اشاره کرد و افزود: ولایت‌پذیری و توسل به قرآن و اهل بیت(ع) راه عبور از فتنه‌های آخرالزمانی است.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول