اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای ۱۴۷عنوان برنامه هفته بسیج در پردیس/ ۲۳ بسیجی پردیس در اغتشاشات مصدوم شدند

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: برنامه های هفته بسیج امسال در سپاه شهرستان پردیس، مجموعه های حوزه‌های مقاومت، بسیج اقشار و پایگاه های مقاومت برنامه‌ریزی شده و ۱۴۸ عنوان برنامه اجرا می شود.

اجرای ۱۴۷عنوان برنامه هفته بسیج در پردیس/ ۲۳ بسیجی پردیس در اغتشاشات مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرگرد پاسدار ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه ناحیه علی‌ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس طی نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه برای همه بسیجی بودن افتخاری بزرگ است، اظهار کرد: بسیجیان در تمام روزهای سال مشغول خدمت رسانی هستند و طی سال‌های گذشته نیز در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و غیره اولین مجموعه ای که پای کار آمد بسیجیان بودند.

وی گفت: بسیجیان با نگاه فی سبیل الله و خدمت به مردم و انقلاب اسلامی خالصانه به میدان آمده و طی سال های اخیر که با ویروس منحوس کرونا روبرو بودیم و خوشبختانه طی ماه های گذشته شاهد کاهش آن هستیم، بچه های بسیجی از همان ساعات اولیه با اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت خانه به خانه پای کار بوده و طرح واکسیناسیون و کمکهای مومنانه را با فعالیت های اجتماعی به نمایش گذاشتند.

گرمابدری افزود: در حوزه های امنیتی و دفاعی و در وقایع اخیر کشور از شروع این اغتشاشات تا کنون ۸۵ شهید تقدیم امنیت کشور شده‌ است که بخش قابل توجهی از این شهدا بسیجی بودند که مظلومانه به شهادت رسیدند و طی این اغتشاشات به بسیجیانی که در راه خدا و برای حفظ امنیت به میدان آمدند ظلم شد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس ادامه داد: در شهرستان پردیس نیز بسیجیان در میدان حضور دارند و بنده به عنوان فرمانده شرمنده حضور مخلصانه و مقتدرانه بسیجیان هستیم که بدون چشمداشت در میدان بودند و حتی تجهیزات و البسه خود را با هزینه شخصی تهیه کردند.

وی اضافه کرد: طی این مدت بیش از ۲۳ نفر از بسیجیان پردیسی در اغتشاشات اخیر زخمی و برای دفاع از انقلاب و امنیت مردم دست و پایشان شکست، انگشتشان قطع شد و صدمات جبران ناپذیری را متحمل شدند اما اجازه ندادند به اموال عمومی، بیت‌المال و امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود.

گرمابدری با بیان اینکه پردیس به واسطه حضور مقتدرانه بسیج کمترین آسیب را دیده، ابراز کرد: دشمنان و منافقین داخلی که از صیهونیست‌ها و استکبار جهانی حمایت مالی می شوند تا شعارهای مختلف نوشته و سطل آشغال آتش بزنند، اما امروز رصد شده و با بسیج، دستگاه امنیتی و فراجای قوی ما دستگیر شده و می شوند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج خدمت گزار ملت نامگذاری شده، عنوان کرد: روز اول؛ هفته بسیج با نام بسیج مظهر سازندگی و پیشرفت، روز دوم؛ بسیج مظهر مسوولیت پذیری و جامعه اسلامی، روز سوم؛ بسیج مظهر نوآوری و جهاد علمی، روز چهارم؛ بسیج مظهر مردم‌سالاری و ایران قوی، روز پنجم؛ بسیج مظهر جهاد و مقاومت و جهاد و شهادت، روز شِشم؛ بسیج مظهر ایمان و تربیت اسلامی و روز هفتم؛ با نام بسیج مظهر مقاومت و اقتدار ملی نامگذاری شده است.

وی افزود: برنامه های امسال در شهرستان پردیس در سپاه شهرستان، مجموعه های حوزه‌های مقاومت، بسیج اقشار و پایگاه های مقاومت برنامه‌ریزی و ۱۴۸ عنوان برنامه اجرا خواهد شد‌.

گرمابدری ادامه داد: ۱۴ عنوان برنامه شاخص این هفته شامل برگزاری جشنواره مالک اشتر با تقدیر از برترین‌های پایگاه‌های بسیج، برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج یکم تا پنجم آذرماه با حضور ۱۲ حوزه مقاومت بسیج در بوستان نورالشهدای پردیس برپا خواهد شد.

فرمانده سپاه پردیس اضافه کرد: مانند سال گذشته که ۲ هزار و پانصد نفر از بسیجیان پردیسی در تجمع شکوه مقاومت حضور داشتند، امسال نیز این تجمع با حضور منتخب گردان‌ها و بسیجیان این شهرستان برگزار خواهد شد‌.

وی تصریح کرد: میقات صالحین در چهارم آذرماه در مصلی نماز جمعه، رژه باشکوه خودرویی و موتوری با حضور گردان‌های امنیتی و الی بیت‌المقدس، نشست‌های مشترک با ائمه جماعت و فرماندهان پایگاههای مقاومت تحت عنوان همسنگران انقلابی، ایجاد پویش‌هایی در فضای مجازی با عنوان من یک بسیجی هستم و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی دست آوردهای انقلاب را طی این هفته جزو برنامه های شاخص خواهند بود.

گرمابدری با بیان اینکه افتتاح دفتر حقوقی حمایت از بسیجیان را در محل ساختمان جدید دادگستری شهرستان پردیس خواهیم داشت، تاکید کرد: در حوزه افتتاح پروژه ها نیز آیین افتتاح مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج شهرستان پردیس در فاز یک را خواهیم داشت که در حوزه‌های، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای به عموم مردم خدمات ارائه خواهد داد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اذعان کرد: افتتاح سالن ورزشی شهید سرلشکر حجازی در فاز یک و افتتاح و کلنگزنی ۳ بازارچه اقتصاد مقاومتی و ۳ مجتمع نان در پردیس را طی این هفته خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ظرف دوماه بازارچه اقتصاد مقاومتی یاس یک و مجتمع تولید نان برکت در فاز ۳ به تمام رسید و طی روزهای آینده افتتاح می شود، گفت: آیین کلنگزنی ساختمان سپاه شهرستان پردیس در فاز ۳ و کلنگزنی بازارچه اقتصاد مقاومتی و مجتمع نان یاس ۲ در فاز ۱۱ و یاس ۳ را در فاز هشت مسکن مهر پردیس خواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول