اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

رایزنی رؤسای جمهور قرقیزستان و قزاقستان

رئیس جمهور قرقیزستان پیروزی «قاسم ژامرت تاکایف» در انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان را در گفت‌وگویی تلفنی تبریک گفت.

رایزنی رؤسای جمهور قرقیزستان و قزاقستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «سادیر جباراف» رئیس جمهور قرقیزستان پیروزی «قاسم ژامرت تاکایف» در انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان را در گفت‌وگویی تلفنی تبریک گفت.

در این گفت‌وگو، جباراف با تبریک پیروزی قاطعانه تاکایف در انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد که پیروزی وی نشانگر حمایت و اعتماد بالای مردم قزاقستان است.

وی ادامه داد: نتایج انتخابات حمایت و جهت گیری سیاسی تاکایف را تأیید کرد که با هدف ایجاد یک کشور جدید، تضمین رشد اقتصادی و بهبود رفاه مردم قزاقستان است.

جباراف برای رئیس جمهور قزاقستان آرزوی سلامتی، موفقیت بیشتر در فعالیت‌های مسئولانه دولتی و صلح، رفاه و سعادت برای ملت برادر قزاقستان کرد.

 علاوه بر این، روسای جمهور دو کشور در مورد چشم انداز همکاری‌های دوجانبه بیشتر، همکاری‌های منطقه‌ای و همچنین آمادگی برای نشست آتی شورای عالی اقتصادی اوراسیا در 9 دسامبر در بیشکک، گفت‌وگو کردند.

خاطر نشان می‌شود که دیروز انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در قزاقستان برگزار شد و طبق نتایج  اولیه کمیسیون انتخابت تاکایف 82.45 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول