اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اهدای پنجاه سری جهیزیه توسط سپاه به مناطق کم برخوردار

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: ۵۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته بسیج به زوج‌های جوان کم‌برخوردار شهرستان شادگان اهدا شد.

اهدای پنجاه سری جهیزیه توسط سپاه به مناطق کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، امروز در آیین اهدای این جهیزیه‌ها اظهار کرد: هر سری جهیزیه شامل ۱۰ قلم کالا از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، جارو برقی، پنکه، لوزام آشپزخانه و ماشین لباسشویی است.

وی افزود: نهادینه کردن ازداوج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج به‌هنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی از اهداف این برنامه است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا اظهار کرد: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در چند مرحله طی سال جاری اهدا شد.

وی با اشاره به تولید خرما در شادگان افزود: بیش از دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر نهر در جنوب غرب خوزستان از ابتدای سال لایروبی شد تا کیفیت، کمیت و تولید خرما در این منطقه افزایش یابد.

خادم‌الشهدا با اشاره به تولید دو هزار و ۲۵۶ تن خرما در سال جاری در خوزستان گفت: بیش از ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان نیز توسط قرارگاه کربلا تسطیح شده تا کشاورزان برای کاشت نخل و دیگر تولیدات مشکلات کمتری احساس کنند.

وی افزود: همچنین سپاه در انتقال تولیدات خرمای منطقه برای عرضه و فروش در نمایشگاه‌های مختلف از جمله تهران مشارکت کرده که این امر در فروش محصولات بسیار تاثیرگذار بوده است. همچنین چندین بالابر نخل توسط کارشناسان سپاه ساخته شده تا در تولید و کیفیت خرما موثر باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول