اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

80 طرح ورزشی در مدارس استان اصفهان تا ماه آینده افتتاح می‌شوند

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های آتی آموزش و پرورش اصفهان در حوزه تربیت بدنی گفت: ۸۰ طرح ورزشی در مدارس استان اصفهان تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

80 طرح ورزشی در مدارس استان اصفهان تا ماه آینده افتتاح می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، آذرکیوان امیرپور، معاون تربی‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین افتتاح طرح های ورزشی شهرستان دهاقان با اشاره به  غیر حضوری بودن مدارس  و مسائل و مشکلاتی که کرونا در بحث آموزش و پرورش بوجود آورد اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما اولین مکانی که تعطیل شد مدارس بودند و آخرین مکانی که بازگشایی شد باز هم مدارس بودند.

وی با بیان این‌گه آسیبی که دانش آموزان در این دوران دیدند به این راحتی قابل جبران نیست و در دسترس بودن تلفن ‌های هوشمند در این مدت آسیبی جدی بود گفت: ما در این دوران دانش آموزان را در فضای مجازی رها کردیم.

امیرپور با تأکید بر ضرورت   پرداختن به موضوع  تربیت بدنی در دوران پسا کرونا  افزود: نشاط و ورزش می تواند  مسائل  و مشکلات دوران کرونا را جبران کند.

امیر پور با اشاره به سیاست های حوزه تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش  درطی یک سال گذشته  ادامه بیان کرد:  طرح «شهید سلیمانی» و طرح «شهید خرازی» از جمله طرح های است که می تواند فرهنگ ورزش و نشاط را بین دانش آموزان و خانواده‌ها ترویج دهد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: طرح «شهید سلیمانی» در قالب تفاهم‌نامه ادارات، نواحی و مناطق خواهد بود که شامل یک زمین ساحلی و یک زمین چمن مصنوعی با مشارکت نواحی و مناطق احداث خواهد شد.

وی  با تاکید بر مؤثر بودن حضور خانواده ها در فضاهای ورزشی و جدا کردن دانش آموزان از فضای مجازی تصریح کرد: طرح «شهید خرازی» را در این زمینه در حال اجرا داریم و به این شکل است که سالن ورزشی به صورت خانوادگی و رایگان(مادر و دختر، پدر و پسر) در روزهای پنجشنبه در اختیار مادران و دختران و در روزهای جمعه در اختیار پدران و پسران قرار خواهد گرفت.

امیر پور با اشاره به برنامه‌های آتی آموزش و پرورش اصفهان در حوزه تربیت بدنی گفت: ۸۰ طرح ورزشی در مدارس استان اصفهان تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.

در پایان این مراسم معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با هیات همراه و مسئولین شهرستان دهاقان ، زمین والیبال ساحلی،سالن تنیس روی میز و کلاس در تربیت بدنی این مجموعه را افتتاح کردند، این طرح‌ها با مشارکت معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان،مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهاقان و خیرین به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول