اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رحیمی‌زاده: هندبال از حالت تک‌قطبی بودن خارج شده است

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: هندبال از حالت تک‌قطبی بودن خارج و سطح تیم‌ها به هم نزدیک شده است، تا اینجای مسابقات بازی آسانی نداشتیم و همه تیم‌ها با انگیزه جلوی ما ظاهر شدند.

رحیمی‌زاده: هندبال از حالت تک‌قطبی بودن خارج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برتری تیمش مقابل سپاهان‌نوین در هفته هفتم لیگ‌ برتر هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاید این بازی به نوعی یک بازی خانوادگی به نظر برسد، اما دیدیم که بازی شور و حال خوبی داشت و بازیکنان دو تیم دوست داشتند عملکرد بهتری نسبت به رقیب خود داشته باشند، بچه‌های ما توانستند با‌ دقت بیشتر اختلافی چند امتیازی را ایجاد کنند.

وی افزود: هندبال از حالت تک‌قطبی بودن خارج و سطح تیم‌ها به هم نزدیک شده است، تا اینجای مسابقات بازی آسانی نداشتیم و همه تیم‌ها با انگیزه جلوی ما ظاهر شدند.

رحیمی‌زاده در خصوص تغییر ترکیب اولیه تیم در مسابقات گذشته گفت: ما به زودی مسابقات آسیایی را در پیش داریم و باید تمام بازیکنان را محک بزنیم و ببینیم در شرایط حساس چه عملکردی از خود به نمایش می‌گذارند، به طور کلی در ورزش هندبال ترکیب ثابتی نداریم که اگر داشتیم باید مثل فوتبال تعویض‌هایمان محدود می‌شد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: از هفته دوم رقابت‌ها نیز با برخی مصدومیت‌ها در تیم روبه‌رو شدیم، مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، کامیار طاهری و شهاب صادق‌زاده از جمله بازیکنانی بودند که دچار آسیب‌دیدگی شدند و بعضی‌ از آن‌ها هنوز شرایط بازی ندارند و برخی دیگر با جلسات فیزیوتراپی به مسابقات می‌رسند.

وی در رابطه با داوری بازی گفت: هیچ‌وقت دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم، نظرات ما ممکن است با داور مسابقه متفاوت باشد، همینطور که بازیکن و مربی اشتباه می‌کنند، داور هم ممکن است اشتباهاتی داشته باشد، اگر اعتراضی هم صورت می‌گیرد مختص جو بازی است.

به تجربه بیشتر سپاهان باختیم

حمید جمالی، مربی تیم هندبال سپاهان‌نوین پس از شکست مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی سنگینی بود، هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند، سپاهانی‌ها اکثراً ملی‌پوش و از تجربه بیشتری برخوردار هستند و با استفاده از همین فاکتور در پایان با اختلاف ۴ امتیاز به برتری دست یافتند.

وی افزود: بچه‌های ما انگیزه زیادی برای این بازی داشتند و عملکرد خوبی هم از خود نشان دادند اما در برخی لحظات به دلیل تجربه کمتر اشتباهاتی داشتند که در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، سطح بازی در شأن هندبال اصفهان بود.

جمالی در رابطه با داوری گفت: من نباید در مورد داوری بازی صحبت کنم، کارشناسان داوری در این مورد نظر می‌دهند، در بازی‌های حساس اشتباهات داوری هم وجود دارد و بهتر از است بگذاریم افراد صاحب‌نظر در این خصوص صحبت کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول