اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ایجاد بیش از 12 هزار شغل در ایلام

مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: در سال جاری 12 هزار و 549 شغل در استان ایجاد شده است.

ایجاد بیش از 12 هزار شغل در ایلام

نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از ایجاد و ثبت اشتغال در استان خبر داد و گفت: در ایجاد این فرصت شغلی تمامی فرمانداران و دستگاه های اجرایی با نظارت عالیه استاندار نقش آفرینی کرده اند.

وی با اشاره به این که آنچه تا به امروز در استان محقق شده حاصل تلاش و پیگیری کار جمعی تحت عنوان زیست بوم ملی اشتغال است افزود: دستگاه های اجرایی و بانک ها باید در اجرای طرح های اشتغالزایی به موضوع زنجیره ارزش و مشاغل خرد که رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر را به دنبال داشته باشد توجه کنند.

مدیر کل تعاون و رفاه اجتماعی استان ایلام با بیان این که در برخی موارد اشتغال ایجاد شده در سامانه اشتغال ثبت نمی شود گفت: فرآیند ارزیابی و صحت سنجی اطلاعات ثبت شده در این سامانه در مرکز استان از سوی این اداره کل و در شهرستان ها توسط ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در سطح ملی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت دقیق انجام می شود.

الیاسی گفت: در سال جاری ۱۲ هزار و ۵۴۹ شغل در استان ایجاد شده است.

وی از پیشتاز بودن استان ایلام در سامانه ملی رصد در زمینه ثبت اشتغال خبر داد و افزود: تعهد اشتغال استان در سامانه رصد، ایجاد و ثبت ۶ هزار و ۶۷۱ فرصت شغلی بوده است که ایلام دو برابر این رقم ثبت اشتغال داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول