اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جامعه کارگری کرمانشاه ۳۳۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد

رییس بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بسیج جامعه کارگری استان با تقدیم ۳۳۰ شهید دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند.

جامعه کارگری کرمانشاه ۳۳۰ شهید را تقدیم انقلاب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، برنامه هفته بسیج از امروز، ۲۹ آبان‌ماه با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» در کرمانشاه آغاز شد.

یکشنبه ۲۹ آبان با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، دوشنبه ۳۰ آبان با عنوان «بسیج، مسجد محوری و جامعه اسلامی»، سه‌شنبه اول آذر با عنوان «بسیج نوآوری و جهاد علمی»، چهارشنبه دوم آذر با عنوان «بسیج مردم‌سالاری، ایران قوی و مستقل»، پنجشنبه سوم آذر با عنوان «بسیج مظهر جهاد و شهادت»، جمعه چهارم آذر با عنوان «بسیج، ایمان و تربیت اسلامی» و شنبه پنجم آذر با عنوان «بسیج، مقاومت و اقتدار ملی» عناوین هفته بسیج است.

آغاز رویداد ملی مدرسه عشق در سرتاسر پایگاه‌های کشور، اردوهای جهادی بسیج حقوقدانان و قشرهای دیگر، اعزام اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها به مناطق عملیاتی در قالب کاروان‌های راهیان نور به ویژه یادمان مرصاد، بازدید ورزشکاران از موزه ورزشی استان، افتتاح پایگاه‌های مقاومت در نواحی مختلف استان از جمله برنامه‌های اجرایی هفته بسیج در کرمانشاه است.

با توجه به نامگذاری امروز با عنوان «بسیج سازندگی و پیشرفت»، سرهنگ فریدون داوری رییس بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: نقش جامعه کارگری در تحولات اجتماعی از ابتدای انقلاب تاکنون، پررنگ و تأثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: جامعه کارگری با تقدیم ۱۴ هزار شهید و اعزام هزاران رزمنده و در استان کرمانشاه با تقدیم ۳۳۰ شهید جامعه کارگری دین خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند.

رییس بسیج جامعه کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ها این هفته، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم و تأثیرگذار در حوزه تولید شیفت ایثار است یعنی کار بدون مزد توسط کارگران و کمک به حفظ تولید کارخانه‌هایی که در زمینه اقتثادی دچار مشکلاتی شده‌اند.

راهیان پیشرفت حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در مراکز صنعتی برای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی استان، برنامه هماورد سفیران امیدآفرین حضور کارفرمایان و مدیران کارخانجات موفق و همچنین تجار موفق در مدرسه‌ها و مسجد برای ایجاد امید در جامعه ایران اسلامی، برگزاری جلسات اخوت کارگری و کارفرمایی برای ایجاد همدلی میان کارگران و کارفرمایان با هدف کاهش حداقل مشکلات داخلی کارخانجات، برگزاری میزهای خدمت رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان با همکاری سازمان بسیج ادارات، برگزاری مراسم شهدای کارگری از جمله برنامه‌های اجرایی بسیج جامعه کارگری استان است که داوری به آن‌ها اشاره کرد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول