اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

یادواره ملی شهید شاخص جامعه کارگری درساری برگزار می‌شود

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری یادواره ملی شهید یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی در دی ماه سال جاری در مرکز استان مازندران خبر داد.

یادواره ملی شهید شاخص جامعه کارگری  درساری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جمعی از دست اندرکاران و اعضای ستاد یادواره بزرگداشت شهید نوروز علی یزدانخواه " شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور در سال ۱۴۰۱ عصر امروز با فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه این دیدار از برگزاری یادواره ملی شهید یزدانخواه شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی در دی ماه سال جاری در مرکز استان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته یادواره دیگری هم در شهر فریدونکنار در زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه به ویژه قشر کارگری، افزود: تلاش سپاه و مجموعه بسیج کارگری رصد و پایش و احصای مشکلات این قشر با استفاده از ظرفیت مدیران و متولیان این بخش است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه قشر کارگری را یکی از اقشار تاثیرگذار در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی شده است تا یک کمیسیون تخصصی و ویژه در مجموعه کارگری استان تشکیل بدهیم و با دعوت از مدیران و متولیان تشکل های کارگری، مشکلات این قشر در حوزه معیشتی، درمان و به ویژه امنیت شغلی برطرف کنیم.

*برگزاری یادواره ملی شهید شاخص کارگری در نهم دی ماه سال جاری در ساری

سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج جامعه کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به  اینکه هر ساله یک شهید از جامعه کارگری به عنوان شهید شاخص استان و کشور معرفی می‌شود، گفت: امسال شهید نوروز علی یزدانخواه از شهرستان فریدونکنار به عنوان شهید شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی کشور انتخاب شد.

وی با اعلام اینکه در راستای یادواره شهدای جامعه کارگری استان پنج یادواره برگزار می‌شود، اضافه کرد: سه یادواره در شهرهای تنکابن، بابل و نکا برگزار می‌شود.

 مسؤول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا در ادامه از برگزاری یادواره ملی شهید شاخص کارگری در نهم دی ماه سال جاری در ساری خبر داد و گفت: شهید نوروز علی یزدانخواه از شهدای فریدونکنار است و  یک یادواره در زادگاه این شهید برگزار خواهد شد.

حسینیان از چاپ و نشر کتاب این شهید هم خبر داد و خاطرنشان کرد:  کتاب صوتی زندگینامه شهید یزدانخواه هم تولید خواهد شد.

به گفته وی فیلم کوتاه و مستند تلویزیونی پیرامون زندگی شهید یزدانخواه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش فارس، در این دیدار که با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و نیز خانواده معزز شهید یزدانخواه همراه بود، ضمن اهدای لوح زرین اولین جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارگری مازندران به خانواده این شهید والامقام، از پوستر تصاویر شهید شاخص جامعه کارگری کشور در سال جاری نیز رونمایی شد.

لازم به ذکر است، یادواره ملی شهید نوروز علی یزدانخواه " شهید شاخص جامعه کارگری کشور " دی ماه با حضور و سخنرانی مسؤولان و فرماندهان کشوری در ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول