اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بسیج امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سمنان

استاندار سمنان گفت: لازم است تا تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی این استان به‌منظور برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ بسیج شود.

بسیج امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در چهارمین جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: لازم است تا تمام امکانات دستگاه‌های اجرایی استان به‌منظور برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ بسیج شود.

وی اضافه کرد: وفاق و صمیمت مناسبی بین ارکان اجرایی دولت در استان سمنان و قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی حاکم است.‌

استاندار سمنان گفت: دهیاران و بخشداران این استان برای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲، پای کار باشند و اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری نیز همکاری لازم را با قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی داشته باشد.

هاشمی با اشاره به حضور ۶۰۰ گروه جهادی استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی ۲، بیان کرد: از ظرفیت دانشجویان این استان برای تشکیل گروه‌های جهادی، استفاده مناسب به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در روز ۲۸ آبان‌ماه، با محوریت شهرستان دامغان و به‌صورت هماهنگ در سایر شهرستان‌های استان سمنان به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول