اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مردم ایران با توسل به فرهنگ دیرینه خود همواره کارگشا بوده‌اند

ثبوتی با وسیع توصیف کردن جامعه فرهنگی ایران از جامعه جغرافیایی آن با توجه به سبقه تاریخی آن گفت: مردم ایران با توسل به فرهنگ دیرینه خود همواره کارگشا بوده‌اند.

مردم ایران با توسل به فرهنگ دیرینه خود همواره کارگشا بوده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یوسف ثبوتی در آئین سی و هشتمین سالروز تاسیس انجمن کلیوی استان زنجان با دشوار توصیف کردن زندگی در شرایط کنونی اظهار کرد: با این حساب، جای امیدواری است که در این اوضاع و احوال، یک عده‌ای سرشان را پایین انداخته و کار خودشان را می‌کنند و به فکر همسایه بیمار خود هستند.

چهره ماندگار فیزیک به فکر بیماران و زنان بی‌سرپرست و یا بیماران سرطانی بودن را بیانگر سرپا بودن جامعه دانست و گفت: این افراد همان افراد معمولی و متوسط جامعه هستند هر چند که آدم قهرمان از میان این افراد کم هستند ولی باید متوجه بود که سرپا ماندن جوامع به خاطر انسان‌های متوسط است که فارغ از هر دغدغه دیگری کار خودشان را انجام می‌دهند.

وی با تحسین کردن فعالان انجمن‌های خیریه افزود: باید به این افراد و دغدغه‌های آن‌ها آفرین گفت.

ثبوتی با وسیع توصیف کردن جامعه فرهنگی ایران از جامعه جغرافیایی آن با توجه به سبقه تاریخی آن افزود: مردم ایران با توسل به فرهنگ دیرینه خود همواره کارگشا بوده‌اند، منتهی نمی‌دانم چرا گاهی کارمان گره می‌خورد.

چهره ماندگار رشته فیزیک با ابراز خوشبینی نسبت به آینده گفت: جامعه ما ظرفیت‌هایی در بین آدم‌های معمولی دارد که این گره‌ها را باز خواهد کرد.

 

 زنجان، دیار خیران و نیکوکاران است

همچنین آیت‌الله علی خاتمی امام جمعه زنجان در این مراسم با بیان اینکه سال 91 شاهد کلنگ‌زنی ساختمان انجمن کلیوی بوده که اکنون مورد بهره‌برداری است، اظهار کرد: نهال کوچکی که در سال 63 که با همراهی چند نفر کاشته شد در حال حاضر به برکت نیت خیر، بارور شده و تبدیل به مرکز امیدبخش شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه زنجان دیار خیران و نیکوکاران است، افزود: باید یاد و نام نیکوکاران و خیران درگذشته را که در این انجمن فعال بودند، گرامی داشت.

وی با تاکید بر زیبا بودن امر کمک به درمان بیماران تصریح کرد: اما بهتر از آن پیشگیری است که این مهم با همراهی دانشگاه علوم پزشکی میسر خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی با تشریح خاطرات خود از کمبود مراکز درمانی در شهر زنجان که دو مرکز کوچک بیشتر نبود که آنهم با پزشکان خارجی اداره می‌شد، ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی زنجان یکی از قطب‌های دانشگاهی در امور رصد و برنامه‌ریزی شده که با همت و فعالیت فرزندان همین دیار ممکن شده است.

امام جمعه زنجان تاکید کرد: وضعیت فعلی در امور درمان، با همت خیران به ویژه معتمدان فراهم شده است.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول