اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دولت از اقشار نیازمند فاقد پوشش بیمه‌ حمایت کند/ لزوم تعیین نظام مسائل در حوزه سلامت

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه توجه به اقشار نیازمندی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، ضرورت داشت، گفت: این مهم قدم بسیار بزرگی بود که در طول یک سال رقم خورد.

دولت از اقشار نیازمند فاقد پوشش بیمه‌ حمایت کند/ لزوم تعیین نظام مسائل در حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در اجلاس کشوری مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت ایران، اظهار کرد: سلامت نعمت بزرگ خداوند و مقوله باارزشی است که اهمیت آن بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت از بهترین یاران و فعالان حوزه سلامت محسوب می‌شود،  بیمه سلامت هم به درمان و هم به سلامت کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اهمیت سیستم الکترونیکی نظام بیمه‌ای اشاره کرد و گفت: بیمه در رفع نگرانی خانواده‌ها موثر است.

محمدی لائینی با اعلام اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور توسط بیمه سلامت پوشش بیمه‌ای داده شدند، بیان کرد:  آسودگی خاطر بیمار خیلی مهم است و در این زمینه می‌توان از ظرفیت خیرین بهره‌گیری کرد.

وی با بیان اینکه توجه به اقشار نیازمندی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، ضرورت داشت، اضافه کرد: این مهم قدم بسیار بزرگی بود که در طول یک سال رقم خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید نظام مسائل را در حوزه سلامت و بیمه سلامت تعیین کنیم، یادآور شد: امیدواریم شاهد گام‌های بهتری در دولت مردمی سیزدهم باشیم.

محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مملکت ما توسط گروهک‌های تروریستی و معاند انقدر تهدید، ترور و آدم کشی دیده و با این فضا آشنا است، افزود: آنچه امروز اتفاق می‌افتد از همان جنس منتها تشکیلاتی‌تر و مدرن‌تر یعنی جنایت مدرن است که برای ما مشاهده و دیدن این ناامنی برای اینکه قدر امنیت را بدانیم، قابل توجه است.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی با آنکه جنگ بود، اما برکاتی هم داشت، تصریح کرد:  امروز ما از نظر سلاح‌های نظامی آنچنان پیشرفت کردیم که دشمن جرات تهاجم نظامی را ندارد، نه بخاطر اینکه دلش برای ما می‌سوزد بلکه برای این است که می‌داند از پس آن برنمی‌آید.

محمدی لائینی اضافه کرد: روزی که ما سیم خاردار نمی‌دادند ولی امروز موشک‌های نقطه‌زن داریم روزی که ماسک نمی‌دادند و امروز کشور ما واکسن تولید می‌کند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول