اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت‌های دانش بنیان

رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت‍‌های دانش بنیان گفت: حمایت از این قبیل شرکت‌ها حمایت از شخص خاصی نیست، بلکه حمایت از جامعه، حقوق عامه و ثروت مل ملی است.

حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در شرکت پارسیان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت دانش و تخصص‌های لازم را برای تولید محصول را دارد و تنها درخواستشان صدور مجوز برای بهره‌برداری از  برق و منابع آبی  و مبحث استقرار شرکت  است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: این تکلیف ما مسئولان است که از این فرصت‌ها برای منافع استان و کشور  استفاده کنیم  و حمایت از سرمایه‌گذار را در اولویت دهیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری که با میل خود و با پای خود به استان آمده است، معطل صدور برخی مجوزها می‌ماند، اضافه کرد: باید فرصت حضور سرمایه‌گذار را قدر دانسته و حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذار و صنایع دانش بنیان را در عمل به منصه ظهور قرار دهیم.

صادقی نیارکی با تاکید بر قدرت روز افزون جمهوری اسلامی و ناراحتی دشمنان از این قدرت افزود: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند، که دشمن با تمام قوا به میدان آمده و جنگ ترکیبی را علیه کشورمان به راه انداخته است و ما در حوادث اخیر شاهد هجمه‌های  همه جانبه دشمن بودیم و لذا اقتصاد مقاومتی یکی از موانع تحقق نقشه‌های شوم دشمن است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن پرفایده و کم زحمت بودن شرکت‌های دانش بنیان گفت: این نوع شرکت‌ها و صنایع جزء صنایع مادر است که سایر شرکت‌ها از محصولات و دانش آنها بهره می‌برند، در حالی که حمایت از این نوع شرکت‌ها حفظ ثروت داخلی و مانع از خروج ارز  را دو چندان می‌کند.
وی با تاکید بر حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت‍‌های دانش بنیان گفت: حمایت از این قبیل شرکت‌ها حمایت از شخص خاصی نیست، بلکه حمایت از جامعه، حقوق عامه و ثروت ملی، در راستای رفع بیکاری جوانان و همچنین سالم سازی محیط زیست است.
پایان پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول