اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تصویب پرداخت تسهیلات به شرکت‌های فعال در حوزه ICT

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از تصویب پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی و شرکت‌های فعال در حوزه ICT جمعاً به مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

تصویب پرداخت تسهیلات به شرکت‌های فعال در حوزه ICT

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حامد سرایی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان در جمع خبرنگاران درباره ارائه تسهیلات به طرح‌های فعال در حوزه  ICT از تصویب پرداخت تسهیلات به اشخاص حقیقی و شرکت‌های فعال در حوزه ICT جمعاً با مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و اظهار کرد: این افراد به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ضمن عذرخواهی از متقاضیان تسهیلات تبصره 18 که پیش از این به دلیل مشکلات اجرایی موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند، گفت با توجه به رفع مشکلات اجرایی مربوطه، امکان ثبت درخواست تسهیلات بند الف تبصره 18 در سامانه وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نشانی tavanafarin.ito.gov.ir فراهم است.

وی افزود: روند ثبت درخواست برای دریافت تسهیلات مطابق با دستورالعمل سال 1400 تا 15 دی ماه سال جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: امکان بهره‌مندی از تسهیلات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه‌هایی شامل سرمایه در گردش (تا سقف ۳میلیارد تومان با نرخ کارمزد 10 درصد) و حمایت از توسعه کسب و کارهای نوپا و غیر نوپای حوزه فاوا و دفاتر پیشخوان(اشتغال زایی) (تا سقف 2میلیارد تومان با نرخ کارمزد 10 درصد) وجود دارد.

سرایی گفت: حمایت از طرح‌های ویژه ملی (تا سقف 50میلیارد تومان با نرخ کارمزد 10 درصد)، حمایت از توسعه پلتفرمهای ارائه خدمات بر بستر فناوری اطلاعات (تا سقف ۳میلیارد تومان با نرخ کارمزد 10 درصد) و
حمایت از آموزش، توانمندسازی و هدایت شغلی نیروی انسانی (تا سقف 20میلیارد تومان با نرخ کارمزد 10 درصد) از دیگر موارد پرداخت تسهیلات توسط این وزارت خانه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: حمایت از برگزیدگان رویدادهای نوآوری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات (تا سقف 100 میلیون تومان بدون نرخ کارمزد) و حمایت از توسعه بسترهای آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحدهای صنفی و کسب‌وکارهای متداول و سنتی (تا سقف 10 میلیارد تومان با نرخ کارمزد 10 درصد) نیز از دیگر محل‌های پرداخت تسهیلات به متقاضیان است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول