اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

دانش‌آموزان اسفراینی رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی را کسب کردند

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت: ۲ دانش آموز از هنرستان شریعتی شهرستان اسفراین در بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی مقام دوم را کسب کردند.

دانش‌آموزان اسفراینی رتبه دوم جشنواره جوان خوارزمی را کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی سیدخلیل احمدی موسوی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش اظهار کرد: دانش‌آموزان «مجتبی تقی‌پور» و «حسین آقایی» از هنرستان شریعتی شهرستان اسفراین با ارائه طرح آسانسور آموزشی در گروه علمی برق و الکترونیک در بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی موفق به کسب مقام دوم کشور شدند.

وی گفت: جشنواره جوان خوارزمی هر سال در مراحل مدرسه‌ای، منطقه‌ای، ناحیه‌ای و استانی برگزار می‌شود و دانش‌آموزان برگزیده به مرحله کشوری راه می‌یابند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌‌شمالی افزود: ۴۴ طرح از استان در سامانه این جشنواره ثبت شد که پس از بررسی اولیه ۳۱ طرح دارای مستندات کامل تایید و در مرحله کشوری بررسی شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع از ۳۱ طرح، تنها یک طرح از خراسان‌شمالی به مرحله مصاحبه کشوری دعوت شد که درنهایت موفق به کسب مقام دوم کشور شد.

موسوی بیان کرد: سال گذشته نیز دانش‌آموز «امیرمحمد بختیاری» از دبیرستان شاهد امام حسین (ع) شهرستان بجنورد در گروه علمی مکانیک موفق به کسب مقام سوم کشور شد و اکنون وی دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف است.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول