اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

فروش ۲۰ هزار بلیت انیمیشن «پسر دلفینی» در بجنورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 20 هزار بلیت نیم بها این انیمیشن در بین دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی مدارس بجنورد در راستای پاسداشت 13 آبان ماه روز دانش آموز توزیع شد.

فروش ۲۰ هزار بلیت انیمیشن «پسر دلفینی» در بجنورد

تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: ۲۰ هزار بلیت نیم بها انیمیشن «پسر دلفینی» در بین دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی مدارس بجنورد در راستای پاسداشت ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز توزیع شد.

وی گفت: دانش آموزان بجنوردی به همراه خانواده‌هایشان تا پایان آبان ماه می توانند به صورت نیم بها در سینما گلشن بجنورد به تماشای انیمیشن «پسر دلفینی» بنشینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: این انیمیشن هر روز ساعت 16 و 18 تا پایان آبان ماه برای دانش آموزانی که بلیت تهیه کرده اند در حال اکران است و عموم مردم می توانند برای تهیه بلیت این فیلم به گیشه سینما گلشن بجنورد مراجعه کنند.

اکران چنین انیمیشن‌هایی به جذب و شناخت بیشتر دانش آموزان نسبت به انیمیشن‌های ارزشمند، ایرانی و پرمحتوا کمک بسیاری می‌کند.

پسر دلفینی یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. این انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی است. پسر دلفینی داستانی در ژانر فانتزی، ماجراجویی و کمدی دارد.

پسر دلفینی بعد از اکران در روسیه، از ۲ شهریور ۱۴۰۱ پس از وقفه دوساله به خاطر کرونا در سینماهای ایران اکران شد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول