اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان 5 پروژه بزرگ موثر در توسعه استان دارد

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان در دست احداث بودن ۵ پروژه بزرگ در استان اشاره کرد و گفت: کریدورهای شمال به جنوب، کمربندی شمالی زنجان، احداث شهر جدید قیدار، الحاق محدوده آبادسازان برای احداث واحدهای مسکونی مربوط به نهضت ملی و در نهایت الحاق محدوده اراضی گرده‌داغ پنج پروژه بزرگ در دست احداث هستند که کمک شایان توجهی به توسعه استان خواهند کرد.

زنجان 5 پروژه بزرگ موثر در توسعه استان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان مسعود بیات منش در جلسه تکریم خود و تودیع اصغر اسماعیلی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد بر اساس شاخص‌های تعریف شده بین‌المللی نیروی انسانی چابک بیشترین عملکرد را در دستگاه‌های دولتی البته با تاکید بر برون سپاری امور دارد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان تعداد نیروهای همکار در این اداره کل را در حال حاضر حدود ۱۵۲ نفر اعلام کرد و گفت: باید متوجه بود که هزینه هر نیروی انسانی در دستگاه دولتی ۱۵۰ میلیون تومان است در حالی که با همین ۱۵۰ میلیون تومان می‌توان یک اشتغال دائم خارج از سیستم دولت ایجاد کرد که مزایای آن به مراتب بیشتر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برنامه احداث ۴ میلیون مسکن توسط دولت مستقر متقارن با قانون جهش مسکن بود، افزود: قوانین ابلاغی برای نهضت ملی مسکن نواقص قانون جهش مسکن را پوشش داده از این رو برخلاف انتقادات وارد شده به این قانون دولت به عنوان سیاست‌گذاری که اشرافیت به امور دارد می‌تواند به تامین مسکن بخشی از مردم که توان خانه دار شدن را ندارد وارد شده و به تسهیل امور کمک کند.

بیات‌منش با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در حال حاضر ۲۸ هزار واحد مسکن در استان زنجان در مراحل مختلف ساخت قرار دارند، گفت: اگر امور مدیریت شود می‌توان با افزایش ۷ هزار واحدی به واحدهای مسکونی در دست احداث تکلیف ۳۵ هزار واحدی احداث مسکن در دولت مستقر را طی سه سال آینده محقق کرد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان در دست احداث بودن ۵ پروژه بزرگ در استان اشاره و تصریح کرد: کریدورهای شمال به جنوب، کمربندی شمالی زنجان، احداث شهر جدید قیدار، الحاق محدوده آبادسازان برای احداث واحدهای مسکونی مربوط به نهضت ملی و در نهایت الحاق محدوده اراضی گرده‌داغ پنج پروژه بزرگ در دست احداث هستند که کمک شایان توجهی به توسعه استان خواهند کرد.

وی با تاکید بر بالا بودن تراکم در شهر زنجان نسبت به دیگر مراکز استانی بر لزوم الحاق محدوده آبادسازان به شهر زنجان تاکید کرد و گفت: الحاق محدوده اراضی گرده‌داغ هم با توجه به نیاز پروژه‌های در دست احداث به منابع می‌تواند راهکار حل مشکلات اعتباری این پروژه‌ها باشد.

بیات‌منش با تقدیر از نیروهای شاغل در اداره کل راه و شهرسازی به عنوان نیروهای متخصص و آماده کار گفت: ۶ هزار عضو نظام مهندسی هم در پیشبرد طرح نهضت ملی استان زنجان موثر و در واقع بازوی اجرایی این اداره‌کل هستند.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول