اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اعتبارات تبصره 16 با هدف کاهش نابرابری توسعه یافتگی تدوین شده است

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با تاکید بر اینکه تهیه و تدوین اعتبارات پیش‌بینی شده در تبصره ۱۶ کاهش نابرابری‌های شهرستانی و بهبود ضریب جینی با تاثیر مثبت بر کاهش تورم طراحی شده است، گفت: در این رابطه باید با دقت عمل کرد تا بیکار فعلی در آینده تبدیل به یک بیکار بدهکار به سیستم بانکی نشود بنابراین لازم است که تسهیلات مورد نظر در مسیر پیش‌بینی شده هزینه شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

اعتبارات تبصره 16 با هدف کاهش نابرابری توسعه یافتگی تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان احمد خداوردی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان زنجان با ارائه گزارشی از چگونگی ابلاغ و رصد تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: در این ابلاغ سهم شهرستان‌ها و نهادهایی که باید تسهیلات مورد نظر را به پروژه‌ها تخصیص دهند مشخص شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه هر استانی پیشرانی را به عنوان محرک انتخاب و برنامه‌ها را بر اساس آن پیش‌بینی و اجرا می‌کند، افزود: توزیع اعتبارات تبصره ۱۶ استان بر اساس شهرستان انجام شده است.

وی با تاکید بر ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۶ تصریح کرد:  نیاز است در این حوزه بر روی اشتغال به ویژه جوانان تمرکز بیشتری انجام شود.

خداوردی با تاکید بر اینکه تهیه و تدوین اعتبارات پیش‌بینی شده در تبصره ۱۶ کاهش نابرابری‌های شهرستانی و بهبود ضریب جینی با تاثیر مثبت بر کاهش تورم طراحی شده است، ادامه داد: در این رابطه باید با دقت عمل کرد تا بیکار فعلی در آینده تبدیل به یک بیکار بدهکار به سیستم بانکی نشود بنابراین لازم است که تسهیلات مورد نظر در مسیر پیش‌بینی شده هزینه شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تاکید کرد: بار دیگر می‌گویم که دستگاه‌های مورد نظر مراقبت لازم در مورد هزینه‌کرد اعتبارات تبصره ۱۶ را داشته باشند تا هدف مورد نظر محقق شود.

وی از پیشنهاد ارائه شده به سازمان برنامه بودجه مرکزی برای اصلاح میزان تسهیلات پیش‌بینی شده در تبصره ۱۶ خبر داد و گفت: با توجه به متفاوت بودن اعتبار مورد نیاز برای راه‌اندازی کسب و کارهای مختلف پیشنهاد افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی تسهیلات این تبصره به ۳۰۰ میلیون تومان هم بر اساس رسته شغلی داده شده است که اگر موافقت شد شود ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول