اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سازش‌ناپذیری برابر استکبار راهبرد قطعی انقلاب است/ ضرورت توجه به جوانان

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران گفت: راهبرد دشمنان در فتنه اخیر برای سدسازی مقابل پیشبرد اهداف محوری نظام اسلامی با شکست مواجه شده است.

سازش‌ناپذیری برابر استکبار راهبرد قطعی انقلاب است/ ضرورت توجه به جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح الله سلگی امروز در جمع تببین‌گران جهادی مازندران اظهار کرد: علت اساسی شکست توطئه شوم استکبار در فتنه اخیر همراهی نکردن قاطبه ملت با آشوبگران است.

وی بصیرت روزافزون مردم،اتحاد وانسجام ملی باشکوه و نیز هدایت‌های عالمانه رهبر فرزانه انقلاب را موجب ناکامی نقشه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایستادگی انقلاب در برابر نظام سلطه هیمنه پوشالی غرب را شکسته و مفتضح ساخته است.

معاون سیاسی استاندار مازندران با تاکید بر راهبرد قطعی انقلاب مبنی بر سازش ناپذیری برابر استکبار جهانی افزود: تداوم رویکرد سازش‌ناپذیری در برابر آمریکا و اذنابش موجب تقویت پایداری و ظلم ستیزی ایران اسلامی شده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران با اشاره به پیشرفت‌های خیره‌کننده انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت‌های وسیع ایران در عرصه‌های علمی و فناوری و دانش‌های نوترکیب در نتیجه استقلال و رویگردانی از وابستگی  به دنیای غرب و شرق حاصل شده است.

سلگی با اشاره به مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور ادامه داد: این مشکلات در برابر اراده‌های معنوی و ظرفیت‌های عظیم ملی متراکم در سراسر کشور هیچ خللی در حرکت پرشتاب انقلاب به سوی قله‌های پیشرفت آرمانی ایجاد نخواهد کرد. 

وی ضرورت توجه به جوانان به عنوان ظرفیت‌های تعالی بخش کشور در مسیر توسعه را یادآورشد وافزود: جوانان باید با آمادگی کامل در گام دوم مسؤولیت تداوم مسیر نورانی انقلاب را بدوش بکشند.

این مسؤول سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: توسعه آرمانی کشور با تکیه بر آموزه‌های وحیانی و معرفتی اسلام ناب محمدی (ص) تحقق خواهد یافت.

وی مهمترین برنامه تحولی در حال حاضر را جهاد تببین دانست و افزود: جهاد تببین باید متکی به باورهای عمیق نسبت به پیشرفت‌های خیره کننده انقلاب اسلامی عملیاتی شود.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد امیدواری در بین مردم و تلاش برای همبستگی ملی و شناخت کانون‌های توطئه علیه نظام اسلامی مسؤولیت کلیدی جهادگران تببین است.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول