اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دولت برای رفع مشکلات پیش رو تمرکز کرده است

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مازندران گفت: دولت برای رفع مشکلات پیش روی کشور تمرکز کرده و همین موضوع باعث عصبانیت دشمنان شده است.

دولت برای رفع مشکلات پیش رو تمرکز کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،روح‌الله سلگی در جمع کارشناسان حوزه سیاسی اظهار کرد: نظام اسلامی متکی به رای و نظر مردم است و این مهم در تمام وجوه حاکمیتی کشور مشاهده می‌شود.

 وی با اشاره به مشکلات عمده کشور در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی ادامه داد: انقلاب اسلامی راهکار بومی و عملیاتی برای برون رفت از مشکلات را تجربه کرد که طی آن گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشت. 

 ‏معاون استاندار مازندران افزود: چالش های بنیادین کشور ناشی از عدم کاربست نسخه‌های بومی و ملی در دولت‌های گذشته است.

 وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از وادادگی در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: باید با اتکا به آموزه‌های و حیانی اسلام و اندیشه سیاسی ولایت فقیه کشور را به قله های پیشرفت و بالندگی رهنمون شویم.

 ‏رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران گفت: پیشرفت‌های خیره کننده ایران در عرصه‌های علم وفناوری و پیشران‌های اقتصادی دشمن را عمیقا نگران و پریشان کرده است.

 ‏وی نیاز امروز کشور را اراده‌های ایمانی و معتقد به گفتمان عدالت محوری دانست و افزود: جوانان مومن وانقلابی در گام دوم انقلاب برای شتاب بخشی به حرکت‌های پیشتازانه باید روحیه جهادی و عملگرایانه را تقویت و به جامعه تزریق کنند.

 ‏سلگی با اظهار اینکه مشکلات نباید ما را ناامید کند افزود: در مکتب ولایت و حاج قاسم سلیمانی هیچ بن بست و توقفی در راه گسترش آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی وجود ندارد.
 ‏معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تلاش دشمنان برای القای یاس و ناامیدی در جامعه انقلابی را یادآور شد و افزود: دولت سیزدهم با رویکرد حل المسائلی در رفع مشکلات عمده کشور، نقشه بدخواهان انقلاب را خنثی کرد.

 ‏وی با تاکید بر لزوم وحدت و انسجام حداکثری در جامعه اضافه کرد: وحدت و یکپارچگی آحاد مردم و مسؤولان رمز مانای سربلندی و عزت روزافزون کشور است.

 ‏معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: تمرکز اصلی دولت سیزدهم مقابله با هجمه‌های وسیع دشمنان بیرونی و تلاش برای فائق آمدن بر چالش‌های پیش روی کشور است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول