اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پلیس با قاچاق چوب و زمین‌خواری در فولادمحله برخورد می‌کند

نیروی انتظامی در تعامل با منابع طبیعی در حفاظت از عرصه‌های ملی وارد می‌شود و با قاچاق چوب و زمین‌خواری در فولادمحله برخورد می‌کند.

پلیس با قاچاق چوب و زمین‌خواری در فولادمحله برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، امشب تفاهم‌نامه‌ای در خصوص تعامل و همکاری در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی و اعلام جرائم مرتبط با عرصه‌های منابع طبیعی و همکاری در اجرای احکام قضایی و اجرای گشت مشترک بین عوامل نیروی انتظامی پاسگاه فولادمحله و یگان حفاظت منابع طبیعی در خصوص قاچاق چوب محصولات فرعی، زمین‌خواری، تخریب و تصرف در اراضی ملی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مهدی‌شهر بین یگان حفاظت شهرستان و پاسگاه انتظامی فولاد به امضا رسید.

سروان سیدرضا قادری، فرمانده انتظامی پاسگاه فولادمحله در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: تعامل نیروی انتظامی با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه‌های ملی دارد.

وی تعامل بین دو مجموعه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود با افزایش روزافزون این تعاملات، شاهد کاهش چشمگیر تصرفات و تخریب اراضی ملی در شهرستان مهدی‌شهر خواهیم بود.

حیدر واحدی‌مطلق، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر هم در حاشیه این نشست خواستار همراهی نیروی انتظامی همچون گذشته شد.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از مواهب خدادادی برای حفظ حیات انسانی و جانوری گفت: امروز مشارکت فعال مردم مهم‌ترین راه نجات منابع طبیعی شهرستان مهدی‌شهر و مناطق مختلف کشور از تخریب و آسیب‌هاست.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه منابع طبیعی متعلق به تمام آحاد مردم و متعلق به نسل‌های آینده است و باید از آن برخوردار باشند، گفت: از این ثروت خدادادی به‌درستی حفاظت و بهره‌برداری کرده تا نسل‌های بعدی هم از این شرایط در آینده استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه همکاری و تعامل نیروهای انتظامی با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه‌های ملی دارد، گفت: اقدامات و همکاری مناسب نیروی انتظامی در جلوگیری و کاهش جرائم، تخریب و تصرف اراضی ملی بر کسی پوشیده نیست و این تلاش و همکاری‌ها برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی باید ادامه داشته باشد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول