اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

تقدیر از آزمایشگاه‌های برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر

آزمایشگاه‌های دانشکده مهندسی هوافضا و دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند.

تقدیر از آزمایشگاه‌های برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پس از بررسی و ارزیابی خدمات و فعالیت‌های ۵۹۰ آزمایشگاه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال گذشته، از مجموعه آزمایشگاه های دانشکده مهندسی هوافضا ، آزمایشگاه آنالیز دانشکده مهندسی شیمی واز فریبا علی کارشناس اداره آزمایشگاه های تخصصی و خدمات فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان رابط برتر تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از مجموعه آزمایشگاه های دانشکده مهندسی هوافضا و دانشکده مهندسی شیمی  به عنوان مراکز آزمایشگاهی که نسبت به سال قبل جهش زیادی داشته و به پاس نواندیشی و ترویج روحیه همکاری و هم افزایی و داشتن نقشی موثر در تحقق اهداف شبکه و پیشرفت قابل توجه در رشد عملکرد و کسب رضایت مشتریان در ارزیابی عملکرد تقدیر شد.

در نشست امسال نیز با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ورضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، ۲۰ مرکز آزمایشگاهی برتر و ۳۳ آزمایشگاه که نسبت به سال گذشته رشد جهشی و قابل توجهی را تجربه کردند با اهدای لوح تقدیر شدند.

نهمین نشست سراسری مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به میزبانی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد. 
همچنین آزمایشگاه آنالیز دستگاهی دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان آزمایشگاه معتمد از سوی سازمان محیط زیست انتخاب شد

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول