اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بیش از ۲ هزار هکتار بافت فرسوده در کرمانشاه وجود دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲ هزار هکتار بافت فرسوده در استان شناسایی و احصا شده که حدود یک‌هزار و ۲۲۸ هکتار از آن مربوط به شهر کرمانشاه است.

بیش از ۲ هزار هکتار بافت فرسوده در کرمانشاه وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از بافت فرسوده استان به عنوان یک مخاطره و زنگ خطر یاد کرد و اظهار کرد: در استان کرمانشاه بیش از ۲ هزار هکتار بافت فرسوده شناسایی و احصا شده که حدود یک‌هزار و ۲۲۸ هکتار از آن مربوط به شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه ۱۲ درصد از مساحت شهر کرمانشاه بافت فرسود است، گفت: سازمان بازآفرینی شهری و حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری متولی بازسازی بافت فرسوده است که یک سری مشوقات و معافیت‌ها برای بازسازی بافت فرسوده اعمال می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه شناسایی شده است که حتما باید بازسازی و ترمیم شوند و امکان دارد تخریب هم شوند.

وی گفت: موضوعات بهره‌برداری یا تخریب ساختمان‌ها در کارگروهی متشکل از افراد متخصص سازان نظام مهندسی، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان آتش‌نشانی، خدمات ایمنی شهرداری از نظر مقاومت آن‌ها در برابر زلزله و آتش‌سوزی بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول