اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۲۰ درصد از جمعیت گلستان در ۱۵ درصد بافت فرسوده شهری ساکن هستند

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: بیش از ۲۰ درصد از جمعیت استان گلستان در ۱۵ درصد بافت فرسوده شهری ساکن بوده و این به لحاظ ایمنی فاجعه است.

۲۰ درصد از جمعیت گلستان در ۱۵ درصد بافت فرسوده شهری ساکن هستند

مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در قالب تسهیلات برای بازسازی بافت فرسوده شهری بوده تا در این راستا ایمنی و امنیت جانی شهروندان فراهم شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۷۷۰ واحد بافت فرسوده شهری برای بازسازی و ایمن شدن به بانک جهت دریافت تسهیلات بانکی معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: امسال یک امتیاز ویژه در این حوزه برای بازسازی بافت فرسوده شهری در نظر گرفته شده و امید داریم صاحبان این بافت ها از این تسهیلات برای بازسازی استفاده کنند. در سال گذشته تنها تعداد ۱۵۰ واحد برای دریافت تسهیلات این بخش به بانک معرفی شدند.

وی ادامه داد: در ۱۵ شهر استان گلستان مصوبه پرداخت تسهیلات بانکی بافت فرسوده شهری داریم و در دو شهر گرگان و گنبدکاووس امتیازات ویژه ای را شهرداری برای این بافت ها در نظر گرفته است.

ملک گفت: در گرگان با همکاری شهرداری گرگان اخذ پروانه با ۱۰۰ درصد تخفیف انجام می شود و تسهیلات بانکی بافت فرسوده شهری ۳۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ساله است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول