اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شد

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شده است.

قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، زینب اختری، مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور صبح امروز در نشست تخصصی چرایی و چگونگی عملیاتی کردن قانون جوانی جمعیت به‌عنوان فریضه و سیاست حیاتی برای آینده کشور ک در سالن یادگار امام استانداری سمنان جریان دارد، اظهار کرد: قرارگاه خانواده و جوانی جمعیت به وزارت کشور سپرده شده است.

وی با بیان اینکه جبران پنجره جمعیتی کشور به همت مضاعف و پیگیری دغدغه‌مندانه نیاز دارد، گفت: اولویت‌های مهم حوزه زنان و خانواده با برگزاری نشست‌ها و کارگروه‌های مختلفی مشخص شده است و همه باید کمک کنند تا اجرایی شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: حمایت از خانواده، افزایش جمعیت و فرزندآوری از راهبردهای جدی در برنامه‌ریزی‌های حوزه بانوان و خانواده در کشور است و در اسناد تدوین‌شده برای این حوزه نیز مورد توجه قرار دارد.

اختری بیان کرد: مسائل مختلف حوزه زنان و خانواده باید شناسایی و احصا شده و همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع این مشکلات و دغدغه‌ها اقدام کنند.

وی آگاهی بخشی در زمینه افزایش جمعیت و فرزندآوری را نیازمند تلاش بیشتری از سوی همه گروه‌های مرجع و مدیران دانست و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در این حوزه نقش اساسی دارند و باید بهتر و بیشتر از گذشته در میدان باشند.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: برای رفع مشکلات جمعیتی که در آینده گریبانگیر کشور خواهد شد، همه باید در زمینه آگاهی بخشی درباره لزوم توجه به افزایش جمعیت و فرزندآوری اقدام کنند.

اختری بیان کرد: حمایت‌های لازم در این بخش در قانون و برنامه‌های دولت پیش‌بینی‌شده است و دولت آیت‌الله رئیسی در این زمینه به‌طور جدی ورود کرده و توجه ویژه‌ای به حوزه زنان و خانواده دارد.

وی گفت: بانوان کشورمان جمعیت فعال و پویایی هستند و نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند و در سراسر کشور نیز بخش عمده‌ای از پیشرفت‌ها به حضور فعال و اثرگذار زنان در عرصه‌های مختلف وابسته است.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول