اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شناسایی تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد قانون جوانی جمعیت در سمنان

معاون استاندار سمنان گفت: تمام ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد مطلوب اهداف در زمینه ازدواج آسان و اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت به‌صورت جامع و فراگیر در این استان شناسایی شود.

شناسایی تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد قانون جوانی جمعیت در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ما باید بتوانیم از ظرفیت قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده برای حمایت از این نهاد در تمامی ابعاد مختلف استفاده کنیم.

وی افزود: در زمینه تسهیلات قرض‌الحسنه نیز می‌توانیم با اقدامات مؤثرتر در راستای حمایت از نهاد خانواده در قالب قانون جوانی جمعیت ورود کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در واقع سیاست‌گذار اجرای مطلوب برنامه‌ها در راستای پیشبرد اهداف و اجرای دقیق قانون جوانی جمعیت در این استان است.

ریواده با تأکید بر اینکه به تفکیک شهرستانی و بانک‌های مرتبط، تسهیلات متقاضیان بررسی و پرداخت شود، خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های شهرستانی فعال شود و مطالبات قرارگاه‌های شهرستان در قرارگاه استان سمنان بررسی شود و سیاست‌گذاری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در این قرارگاه سیاست‌گذاری برای اجرای مطلوب قانون با استفاده از ظرفیت‌های موجود طی هماهنگی با اعضا و دستگاه‌های عضو صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عنوان کرد: واحدهای مسکونی سازمانی در استان برای اجرای مطلوب‌تر قانون جوانی جمعیت و پیشبرد اهداف این حوزه و حمایت از خانواده در اختیار قرارگاه قرار گیرد.

ریواده ادامه داد: حمایت از تولید مسکن و حمایت از خانواده در راستای تأمین مسکن ارزان از سیاست‌های این قرارگاه در قالب اجرای قانون جوانی جمعیت است.

وی گفت: تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد مطلوب اهداف در زمینه ازدواج آسان و تسهیل در امور حمایت از خانواده و اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت، به‌صورت جامع و فراگیر در استان سمنان شناسایی شود.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول