اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لو رفتن دپوی 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 50 هزار لیتر سوخت قاچاق دپو شده در یک باغ واقع در شهرستان پارسیان خبر داد.

لو رفتن دپوی 50 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی گازوییل قاچاق در یک باغ در سطح شهرستان پارسیان، موضوع را پیگیری کردند و شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی با تشکیل اکیپی از دریابانی بندرلنگه و عوامل انتظامی و آگاهی شهرستان به محل دپوی گازوییل قاچاق اعزام و مقدار 50 هزار لیتر گازوییل قاچاق را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، خاطر نشان کرد: پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه قاچاق سوخت و کالا ضربه مهلکی را بر اقتصاد کشور وارد می‌کند و عزم پلیس در برخورد با باند‌های سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی عزمی راسخ و جدی است، از شهروندان خواست به منظور برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سطح خرد و کلان، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول