اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری اعضای باند سرقت از کانتینرهای یکی از بنادر هرمزگان

با هوشیاری و تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان هرمزگان، اعضای باند سرقت از محموله‌های گمرکی دربندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند سرقت از کانتینرهای یکی از بنادر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: درپی وصول یک پرونده مبنی بر سرقت تعدادی چرخ خیاطی از داخل کانتینر از محوطه یک شرکت در یکی از بنادر تجاری استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: درتحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد شرکت مذکور یک محموله کانتینری چرخ خیاطی از چین خریداری و وارد اسکله کرده و جهت انجام تشریفات اداری و گمرکی تحویل شرکت داده است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: کارشناسان پلیس آگاهی به منظور بررسی صحت اظهارات شاکی، به محل مورد نظر اعزام و به صورت میدانی از محل نگهداری کانتینر‌ها که فاقد هرگونه حفاظت فیزیکی مناسب نظیر دیوار، فنس و... بوده بازدید کردند که در ادامه تحقیقات، سرقت از محموله‌های کانتینری محرز شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ سارق و ۲ مالخر شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر که متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به انجام چند مرحله سرقت از محموله‌های کانتینری وسرقت ۱۴ دستگاه چرخ خیاطی، ۱۷ دستگاه پنل کولر اسپیلت، ۳۵ دستگاه کمپرسور کولر گازی، ۵ دستگاه هیدرولیک موتور کوچک ۵ کارتن حاوی سوزن انژکتور موتور خودرو از داخل کانتینر‌های موجود اعتراف کردند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه مالخر‌ها تعدادی اقلام مسروقه کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول