اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس کل دادگستری: پرونده هتک حرمت قبور شهدا تا حصول نتیجه در دستور کار است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پرونده هتک حرمت آشوبگران به قبور مطهر شهدای اراک تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری: پرونده  هتک حرمت قبور شهدا تا حصول نتیجه در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در آستانه فرارسیدن ۱۸ آبان، سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف با حضور در گلزار شهدای مدافع امنیت و حرم اراک ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهدای گرانقدر، اظهار داشت: اگر امروز توفیق حضور در این محضر را داریم به واسطه برکت و رحمت واصله از ناحیه حضرت حق و عنایت، محبت و چشم داشتی است که این شهدای عزیز به ما دارند تا بتوانیم خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم خدمت  و منویات شهدای عزیزالشأن را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به حوادث اخیری که در این گلزار مقدس اتفاق افتاد و هتک حرمتی که از سوی تعداد معدودی از افراد به ساحت مقدس شهدای والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صورت گرفت، بیان داشت: حق بزرگ و ارزشمند خانواده معزز شهدا و ایثارگران نسبت به تک تک آحاد ملت بر کسی پوشیده نیست و نخواهد بود، لذا با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.

 

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراهای حل اختلاف و قدردانی از زحمات و تلاش‌های رئیس و اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان مرکزی، گفت: امید است با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد گذشت، بخشش و صلح و سازش میان مردم جامعه بیش از پیش نهادینه شده و به عنوان یک فرهنگ عمومی گسترش یابد.

موسوی روز گذشته ضمن بازدید 2 ساعته از شعب مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان اراک، با اعضا و کارکنان این شورا دیدار کرد و به استماع نظرات و مشکلات کارکنان پرداخت و از تلاش‌های تمامی مدیران برای حل و رفع این مسائل و دغدغه‌های این اعضا خبر داد.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول