اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

با اقدام هنجارشکنانه در گلزار شهدای اراک برخورد می‌شود

دادگستری کل استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از برخورد با اقدام هنجارشکنانه در گلزار شهدای اراک خبر داد.

با اقدام هنجارشکنانه در گلزار شهدای اراک برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دادگستری کل استان مرکزی در پی اقدام هنجارشکنانه در گلزار شهدای اراک اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع عموم شهروندان محترم می‌رساند، اقدام هنجارشکنانه تعداد معدودی از بانوان در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم شهیدی‌نژاد و نیز هفتم آن مرحوم که مبادرت به بی‌احترامی و هتک حرمت در مجاورت گلزار مطهر شهدای عزیزالشأن اراک کردند، باعث رنجش قاطبه مردم به ویژه خانواده مکرم شهدا و نیز جمع کثیری از ایثارگران و رزمندگان شهر اراک و استان مرکزی شد.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: در پی این حرکت ناصواب حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، اعلام داشت: حق بزرگ و ارزشمند خانواده معزز شهدا و ایثارگران نسبت به تک تک آحاد ملت بر کسی پوشیده نیست و نخواهد بود، لذا با توجه به اهمیت موضوع و درک دغدغه تمامی خانواده‌های ارزشی و ولایت‌مدار شهر اراک، دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد قانونی با عوامل و مسببان این موضوع صادر شده و پرونده فوق‌الذکر تا حصول نتیجه در دستور کار دستگاه عدلیه استان قرار می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: دستگاه قضایی ضمن احترام به آزادی های مشروع و بیان مطالبات با هرگونه اقدام ساختارشکنانه و خارج از عرف، خصوصاً در بحث ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نیز حفظ امنیت با قاطعیت با هرگونه اقدام و عمل هنجارشکن و غیر قانونی برخورد لازم خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان مرکزی خاطرنشان کرد: توصیه روشن ما به خانواده‌ها در این شرایط این است که همچنان مراقبت لازم را از فرزندان خود به عمل آورند تا ضمن پرهیز از حرکت‌های احساسی و غیر معقول، از حضور در تجمعات غیرقانونی خودداری کنند و تحت تأثیر القائات خناسان خبری و رسانه‌ای خارج از مرزها قرار نگیرند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول