اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

کشف ۱۲۵سلاح غیر مجاز در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان از طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح استان خبر داد و گفت: از دستاوردهای این طرح کشف ۱۲۵ قبضه انواع سلاح غیر مجاز می باشد.

کشف ۱۲۵سلاح غیر مجاز در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رحیم جهانبخش با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت 5 روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح استان آذربایجان‌غربی با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۱۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این ارتباط هفت قبضه انواع سلاح جنگی و۱۱۸ قبضه سلاح شکاری و ۱۲۱ عدد فشنگ کشف و 4 دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

جهانبخش با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی شاهد امنیت پایدار در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول