اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

افزایش ۲۶ درصدی کشف سلاح جنگی/ انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزداران در هنگ مرزی جکیگور توانستند با رصد اطلاعاتی یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و منهدم کرده و تعداد 85 قبضه سلاح جنگی را کشف کنند.

افزایش ۲۶ درصدی کشف سلاح جنگی/ انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام و شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات خبر داد و اظهار داشت: در جریان اغتشاشات اخیر در کشور که منشأ آن کشور خبیث آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل و ایادی آنها با سوء استفاده از افراد مزدور و فریب خورده در داخل کشور، مشکلاتی را برای امنیت شهروندان عزیز به وجود آوردند.

 وی افزود: مرزبانان با تشدید اقدامات کنترلی و امنیتی در نوار مرزهای جمهوری اسلامی ایران در روز گذشته توانستند با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت اعضاء یک باند قاچاق سلاح و مهمات که قصد جا به جایی محموله سلاح و مهمات با استفاده از یک دستگاه خودرو را داشتند، مطلع و موفق شدند خودرو حامل سلاح را شناسایی و توقیف کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی 85 قبضه سلاح کلت کمری را کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: در 45 روز اخیر مرزداران غیور ایران اسلامی ضمن انهدام چندین باند قاچاق سلاح و مهمات توانستند تعداد قریب به 600 قبضه سلاح جنگی را کشف و ضبط کنند که در کشف سلاح جنگی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته با افزایش 26 درصدی روبه رو هستیم.

سردار گودرزی گفت: در اواخر شهریور ماه سال جاری نیز دریابانان غیور و زحمت کش مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانستند ضمن توقیف یک لنج، بیش از پنج هزار تیغه چاقو و قمه را در آب های جنوبی کشور کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی فراجا خاطرنشان کرد: مرزداران ما دژ مستحکم و سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و با اقتدار و درایت در برابر هرگونه قانون شکنی مقابله جدی می کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول