اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برگزاری هشتمین مرحله قرار دوازدهم در بقاع متبرکه هرمزگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: هشتمین مرحله از طرح قرار دوازدهم در9 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار شد.

برگزاری هشتمین مرحله قرار دوازدهم در بقاع متبرکه هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان امروز در حاشیه توزیع طرح قرار دوازدهم،اطهار داشت: در اجرای طرح  قرار دوازدهم هر ماه بسته‌های معیشتی به نیت امام دوازدهم (عج ) بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع می شود.

وی عنوان کرد: در طی هفت دوره قبلی این طرح که از روز 12 اسفند ماه سال گذشته همزمان با روز نیمه شعبان آغاز شده و بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی شده توسط مراکز افق امامزادگان توزیع شده است.

حجت الاسلام مهدیان در خصوص طرح قرار دوازدهم توضیح داد: قرار دوازدهم با هدف ساماندهی توزیع سبدهای معیشتی و ترویج معارف مهدوی و ارایه خدمات اجتماعی بامحوریت امامزاده های شاخص انجام می شود.

وی  با بیان اینکه با اجرای این طرح زمینه مشارکت همگانی در زمینه حمایت از نیازمندان فراهم می شود، افزود: قرار دوازدهم استمرار طرح کمک های مومنانه ای است که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا بر اساس دستور مقام معظم رهبری اجرا شده و توجه به نیازمندان در دستور کار این طرح است که این طرح بر مبنای مشارکت مردم و با هدف جذب مومنان با عنوان «مهدی یاوران» در بقاع متبرکه اجرا می شود.

وی گفت: در شهرستان رودان، میناب، قشم، حاجی آباد و بصورت ویژه در امامزاده سید مظفر بندرعباس 200 بسته البسه به ارزش ریالی بک میلیاردو دویست میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول