اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

رویکرد سازمان سینمایی توجه به عدالت فرهنگی در استان‌ها است

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور گفت: رویکرد سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور توجه به عدالت فرهنگی در استان ها است.

رویکرد سازمان سینمایی توجه به عدالت فرهنگی در استان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حبیب ایل بیگی، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور در آیین مهر سینمای ایران در خراسان شمالی که عصر امروز در سالن آمفی تئاتر ایثار در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری رویداد «مهر سینمایی ایران» با تمرکز زدایی از پایتخت، در میان هنرمندان امیدآفرینی می‌کند و در ایامی که دشمن سعی در خدشه وارد کردن به سینمای ایران را دارد، آگاهی‌بخشی‌ باعث تحلیل درست از وقایع اجتماعی خواهد شد.

وی گفت: در هر نقطه ای از کشور که سینماگر و استعدادهایی که در حوزه سینما وجود دارد برای کمک کردن و دیده شدن آن ها تلاش می کنیم.

معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور افزود : تصمیماتی در سفر به خراسان شمالی گرفته شد و همچنین انعقاد تفاهم نامه بتواند زمینه حمایت بیشتر از فعالان حوزه سینما و ایجاد فرصت های مناسب برای دیدن آثار سینمایی فراهم شود‌.

وی تصریح کرد: بایستی از همه ظرفیت ها برای حمایت از سینماگران بهره بگیریم تا شاهد پویایی و تقویت این حوزه در استان خراسان شمالی باشیم.

در آیین مهر سینمای ایران در خراسان شمالی، «احسان طالبی» کارگردان، «یاشار ابراهیمی»، «مرتضی خدادادی»، «مهران رحمانی» و «سید جلال میرزایی» از فعالان حوزه سینما، «نوید آقایی» تصویربردار، «امیر پور اتابک» تدوین، «سعید دهقان پور» و «سید باقر سجادپور» تهیه کننده، «اعظم طالبی» گریمور، «نوح امانی» صدا بردار، «علی جنتی» فعال حوزه انیمیشن و «جواد اسکندری» مدیر آموزشگاه سینمایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول