اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فرماندار بردسکن: ضرورت پیگیری بودجه از استان

فرماندار بردسکن خواستار پیگیری مدیران شهرستانی در خصوص بودجه سازمان ها از استان شد.

فرماندار بردسکن: ضرورت پیگیری بودجه از استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده فرماندار بردسکن عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور نیک بین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، خواستار پیگیری مدیران شهرستانی در خصوص بودجه سازمانهای مربوطه از استان شد.

وی در پاسخ به خواسته رضا نژاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص نیاز شبکه بهداشت ودرمان به تعداد 70 دوربین حفاظتی و تامین این هزینه، اظهار کرد: تامین این هزینه در توان این مدیریت نیست و استان بودجه ای در اختیار این شهرستان قرار نمی دهد.

فرماندار بردسکن با تاکید بر اینکه از روز شنبه موضوع نصب دوربین حفاظتی باید اجرا شود، افزود: هزینه آن باید با پیگیری از اداره کل دریافت شود.

همچنین دراین جلسه در پی سوال  سرهنگ حسن شاکری فرمانده پلیس راه بردسکن - سبزوار در خصوص جاده بردسکن به سبزوار که به قتلگاه تبدیل شده است چرا اقدامی صورت نمی گیرد، از نماینده شهرستان خواست پیگیر جذب اعتبار برای این محور که تصادفات زیادی اتفاق می افتد، باشد.

فرمانده پلیس راه بردسکن- سبزوار تصریح کرد: قدمت آسفالت محور سبزوار به بردسکن به 30 سال قبل می رسد اما نه توجهی به این جاده شده و این درحالی است که سالیانه 1.5 میلیون خودرو در کشور تولید و توزیع می شود.80 درصد تصادفات وترافیک محورهای منتهی به بردسکن در محور سبزوار به بردسکن رخ می دهد که باید سریعا رسیدگی شود.

فرماندار بردسکن درپاسخ به این سوال از تحت پوشش بودن 36 کیلومتر مسیر جاده بردسکن به سبزوار در حوزه این شهرستان خبرداد که متاسفانه وضعیت نامناسبی دارد.

انتهای پیام 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول