اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

راهپیمایی ۱۳ آبان در بردسکن برگزار شد

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) امسال با شعار محوری «۱۳ آبان، حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی» در شهرستان بردسکن برگزار شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در بردسکن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس  از بردسکن، مراسم راهپیمایی 13 آبان امروز با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهرستان بردسکن برگزار شد.

این مراسم از میدان توحید به سمت مصلای نماز جمعه با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر اغتشاش گر»، «مرگ بر انگلیس» و شعار های حمایتی از نیروهای انتظامی و سپاه آغاز شد و راهپیمایان  پس  از طی مسیر خیابان قائم این شهرستان پس از قرائت قطعنامه سراسری، به مصلای نماز جمعه رفتند و در صفوف بهم فشرده در نماز جمعه این هفته شهرستان شرکت کردند.

۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

۱۳ آبان ماه که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت ایران با آمریکا و مستکبران جهان را درپی داشت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول