اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمن از سرود سلام فرمانده زخم خورده است

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دشمن از سرود سلام فرمانده که نشان از بصیرت نوجوانان ماست، زخم خورده است، گفت: رسانه های غربی، می خواهند دانش آموزان و دانشجویان ما را از فضای علمی دور کنند.

دشمن از سرود سلام فرمانده زخم خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حامد صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز در مراسم یوم الله ۱۳ آبان قرچک، اظهار کرد: دشمن امروز وحدت و اتحاد ملی ما را نشانه گرفته است و بدنبال دو قطبی سازی جامعه و شبهه افکنی در جامعه بویژه در بین جوانان و نوجوانان و دانش آموزان و دانشجویان عزیز ما است که این همان بخشی از جنگ شناختی دشمن است.

وی گفت: در جنگ شناختی دشمن با بمباران اطلاعاتی و رسانه ای خود ادراک را از افراد می گیرد و آنها را دست آویزی برای رسیدن به هدف خود می کند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: در جنگ شناختی هدف اصلی دشمن از بین رفتن اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت، نا امید سازی جامعه و نابود کردن نیروهای اجتماعی و سرمایه‌ای کشور است.

صبوری ادامه داد: برای پیشگیری و مقابله با جنگ شناختی که نوع پیشرفته تری از جنگ نرم است باید دانش و هوش اجتماعی جامعه را ارتقا داد و جامعه را آگاه نمود که رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از آن با عنوان «جهاد تبیین» نام برده اند.

وی گفت: امروز حضور در میدان جهاد تبیین یک وظیفه که نه بلکه یک تکلیف است و مهمترین وظیفه ما در جهاد تبیین، بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: امروز نسل جدید ما باید از آنچه که به واسطه انقلاب اسلامی در کشور محقق شده است آگاه شوند و باید از قله های افتخارات کشور آگاه شوند.

صبوری بیان کرد: پیشرفت های عظیمی که در حوزه های گوناگون بویژه دانش، صنعت، انرژی، اقتدار و امنیت ملی، عدالت اجتماعی، آزادی و کرامت انسانی در دوران انقلاب اسلامی بوجود آمده است به هیچ عنوان با قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول