اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دست آمریکا در تمام خونریزی‌ها مشاهده می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دست آمریکا در تمام خونریزی‌ها مشاهده می‌شود، گفت: آمریکا، داروهای بیماران سرطانی را تحریم کرده اما برنامه های ماهواره ای رایگان در اختیار مردم ایران قرار می دهد که هدفش تاثیرگذاری بر افکار جوانان و نوجوانان است.

دست آمریکا در تمام خونریزی‌ها مشاهده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرری اظهار کرد: آمریکا، شیطان بزرگ و ام الفساد واقعی است و دستش در تمامی توطئه ها و خونریزی ها علیه جمهوری اسلامی مشاهده می شود.

وی گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت مستکبر آمریکا با همکاری دولت انگلستان به توطئه چینی علیه ایران و تحریک رژیم پهلوی برای غارت کشور می پرداخت که با پیروزی مردم در قالب انقلاب اسلامی منافع آنان به خطر افتاد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به پرورش تروریست هایی مانند داعش به سفارش دولت مستکبر آمریکا اشاره کرد و افزود: تربیت و آموزش نیروهایی مانند داعش با هدف ناآرام سازی منطقه و ایجاد آشوب در میان کشورهای مسلمان رخ داد، توطئه ای که با هوشیاری و تلاش سردار سلیمانی بی نتیجه ماند.

یزدی خواه باطن آمریکا را داعش دانست و ادامه داد: این دولت مستکبر در شرایطی که جمهوری اسلامی را در تمامی زمینه ها تحریم کرده اند و حتی ملت ایران به داروهای ضد سرطان و بیماری های خاص دسترسی ندارد، اینترنت و برنامه های ماهواره ای رایگان در اختیار مردم جمهوری اسلامی قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از این خدمات رایگان اینترنتی و ماهواره ای به ملت ایران، غیر از تاثیرگذاری بر افکار و مغز جوانان و نوجوانان نمی تواند باشد زیرا دشمنان از مشاهده موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف با وجود تمام فشارهای اقتصادی و سیاسی و تحریم‌های وسیع، به هراس افتاده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه مردم ایران هوشیار و آگاه هستند، بیان کرد: دسترسی به فناوری های نوین، تکنولوژی های مربوط به ساخت کشتی، نانو و دیگر توانمندی ها در عرصه های مختلف ثمره برخورداری از جوانان هوشمند این کشور است.

یزدی خواه با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی در تمامی عرصه ها سرآمد است، اضافه کرد: امروز با تمام توطئه هایی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی به کار می گیرند، ایران به برکت ولایت فقیه و سیدی که در راس آن حضور دارد، همه امور را هدایت و بیمه می کند.

این نماینده مجلس با اشاره به فرا رسیدن روز ۱۳ آبان افزود: امروز به ثمره هدایت داهیانه رهبر معظم انقلاب، دانشجویان و دانش آموزان هوشیار و با بصیریتی در کشور حضور دارند که اجازه تکرار توطئه های گذشته را به دولت مستکبر آمریکا نمی دهند.

پایان پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول