اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ملت ایران دیگر فریب ترفندهای نخ‌نمای دشمن را نمی‌خورد

امام جمعه شهرکرد با تشریح اهداف دشمن از ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور گفت: ملت ایران بارها از سمت دشمن و منافقان با این موارد مواجه شده‌ و دیگر فریب نمی‌خورد.

ملت ایران دیگر فریب ترفندهای نخ‌نمای دشمن را نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه شما امروز بصیرت ۴۳ ساله خود را بار دیگر به نمایش گذاشتید، گفت: مردم چهارمحال و بختیاری امروز با مشت‌های گره کرده تنفر و برائت خود از استکبار و بیعت هزارباره خود را با ولایت، اسلام ناب، راه و پرچم توحید به جهانیان نشان دادند.

نگذاریم جنگ ترکیبی سبب ناامیدی در کشور شود

امام جمعه شهرکرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ ترکیبی دشمن افزود: طبیعی است که در این عرصه ظرفیت‌های خود را به میدان بیاوریم، جهاد تبیین را جدی بگیریم و به یکدیگر امید و قدرت تزریق کنیم و نگذاریم جنگ ترکیبی ناامیدی و هم‌زبانی با دشمن را در کشور ایجاد کند.

مرور برخی از اهداف دشمن از ایجاد اغتشاشات 

وی ادامه داد: اغتشاشات اهداف زیادی از جمله تغییر نگاه جهانی به انقلاب اسلامی، مقابله با کار، فعالیت و خدمت درونی، آسیب اقتصادی به کشور با تحمیل هزینه فراوان به دولت، ایجاد رعب و وحشت و فعال کردن گروهک‌های معاند را دنبال می‌کند اما ملت ایران بارها از سمت دشمن و منافقان با این موارد مواجه شده‌اند و دیگر فریب نمی‌خورند.

قدرت از آمریکا به آسیا منتقل می‌شود

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه این مرحله نیز می‌گذرد و روسیاهی آن برای زغال می‌ماند، اظهار داشت: ایران قوی است و در راستای دریافت قدرت جهانی حرکت می‌کند، این‌ها شعار نیست بلکه واقعیت روز است و قدرت از آمریکا به آسیا منتقل می‌شود.

حضرت معصومه(ع) الگوی ناب برای دختران

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن وفات حضرت معصومه (س)، توضیح داد: این بانو الگوی رسایی از جنبه‌های مختلف سیاسی و ولایت‌پذیری است که دختران می‌توانند برای انتخاب راه درست از ایشان الگو بگیرند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول